Saltvatten skrev 2015-01-19 14:19:27 följande:
Alltså..haha...är det bara jag som blivit lite extra hungrig så här mot slutet av graviditeten? Är aldrig VRÅLHUNGRIG men hela tiden liksom sugen. Blir en bulle här, ett päron där (som jag by the way fått lite sista minuten craving på) och en macka där emellan nånstans. Men några jätteportioner får jag absolut inte i mig. Det här matsuget krockar ju också med mitt illamående, är ständigt sugen men mår också lätt illa när jag väl äter.
Var på lite fest i helgen och det var sååå god mat uppdukad med blandsallad, kall kycklingfile, lax och kall skinka med lite tillbehör. Ögat var absolut hungrigare än magen för jag tog en rejäl portion men sen klarade jag förstås knappt ens äta hälften.
Kanske kroppens sätt att ladda inför förlossningen?
Jag har fått lite cravings på gröna ärtor så här i slutet :)
Jag är extremt törstig istället och trött. En ny arbetsvecka nu och jag kan direkt säga att detta blir min sista, kramphugg i ljumsken, ilningar, ont i magen och sån trötthet att jag skulle kunna sitta med en påse choklad hela tiden. Efter lunchen är det liksom godnatt..
JJF: ring igen om en stund, kanske är någon annan som svarar, jag fattar inte, de som jobbar på fl måste vara trevliga och tillmötesgående!