emma79 skrev 2014-09-28 07:05:14 följande:
Vill gärna va med jag också. 35 år malmö väntar andra barnet den 28 februari. :)
ericaeli skrev 2014-09-27 20:39:31 följande:
Jag tänkte åxå ansluta mig här :)
Första bebben väntas 7 februari och det förmodas att vara en liten tjej!
Ska bli kul att följas åt här och se hur alla ni blivande mammor har det och hur kottarna blir livligare och livligare :)
Valkomna alla nya! Har uppdaterat listan med er tva och IsaStardust och Skogsstjarnan :)
SkogsstjärnN skrev 2014-09-27 18:45:53 följande:
Jag meeeed! Skitlycklig! Hade gott om mjölk till dottern som kom prematur och aldrig lärde sig suga ordentligt så vill verkligen amma lillasyster "på riktigt". Har dock silikon och det kan hindra mjölkgångarna, men jag antar att eftersom det kommer ut nu så är det inget stopp, jaaay!
Jippiiii!!!

Jag var sa frustrerad med sonen.. Han fick perfekt tag och verkade ata och vara nojd.. sen gick han ner 500 gram pa fyra dagar !!! aaah! Akte till lakaren med honom som rekommenderade att jag pumpade samt gav ersattning... borjade pumpa och fick bara ut nagra droppar och det var som vatten. Stackars barn hade formodligen inte fatt i sig mat pa 4 dagar! Kande mig helt samst alltsa. Det var traumatiskt. Men han klarade sig fint pa ersattning, oerhort frisk och glad liten manniska