Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Smutsiga sanningar om SD!

themia skrev 2015-08-04 09:48:11 följande:
    Dåligt argument (som vanligt) - det beror väl på var och hur du vistades i London.
    Sitter man i hotellbaren och sippar drinkar, lär man inte se många tiggare.
    Imbecill kommentar (som vanligt) men vad kan man förvänta från maskrossektens företrädare.

Du har inte någon som helst aning om vad jag gör på mina resor, men du kanske bara jämför med dina egna resvanor...
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Rataxes

Är inte den här kampanjen rätt genial egentligen? Affischerna fick sitta uppe en dag innan de revs ner. På en tunnelbanestation. Massor av gratisreklam i media.

Det är som 2010 i Helsingborg, SD-reklamen på bussarna fick sitta uppe en dag innan gråterskorna fick sin vilja igenom och reklamen plockdes ner. SD fick gratis rikstäckande reklam och fick dessutom pengarna tillbaks för utebliven annonsering.

• Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2015-08-11 09:31:24 följande:

Så där ja, nu hittar den samlade rasistmobben i Sverige på egna fakta för att kunna skuldbelägga somalier för dådet i Västerås. Precis som när breivik härjade i Norge. När ska de sluta ljuga?

Utveckla, med underlag.
  • Rataxes
    apburen skrev 2015-11-07 17:24:31 följande:
    Hoppla hoppla!

Så du uppmanar till tortyr pga ett uttalande?
    Hur ställer du dig till somalierna som gruppvåldtog en kvinna på ett kryssningsfartyg?
    Men ...

De var ju svenskar, i alla fall skrev aftonslasken det.
  • Rataxes
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-13 17:25:06 följande:
    Jo, helt riktigt, du skrev "de flesta" fast jag vågar slå vad om att du inte känner de flesta heller. Cool

Nu ska jag berätta en sak för dig!
    Faktiskt kopiera det rakt av från mitt svar till nihka.
    Beredd? 

"Sedan är det ju så att det är de med starkast åsikter som hörs och syns mest. Oavsett partitillhörighet."

Du har t ex ingen uppfattning om vad jag anser om klimatavtalet. Anledningen till det är att du inte vet vem jag är, var jag skriver mina åsikt öppet eller om jag ens gör det. Solig

När jag bad om en källa så menade jag en seriös sådan, inte en massa inlägg som skrivs för att provocera, som eldar på stämningen så att allt går överstyr. (Kvalificerad gissning från min sida.)
    Har inte kollat där, får se om jag kanske gör det sen. 

--------------------------

Synd att du tror att alla Sverigedemokrater är stöpta i samma form, att du skäller på oss kollektivt för att det finns rötägg som borde täppa till sin egen käft för andras och partiets bästa.

Gör du på samma sätt mot exempelvis sossar och miljöpartister?
    Ja jestanes, tänk att ha den gåvan att kunna avgöra partitillhörighet bara genom att läsa kommentarer på Dagens Industri. Alla måsten böja sina huvuden inför hens briljans framför kristallkulan.
    Nej, jag är liberal ingen jävla SD-are.
  • Rataxes
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-13 20:28:37 följande:
    Ja,, det är fanimig helt otroligt! Förvånad

Kanske det är så att alla åsikter som anses fel per automatik kommer från en Sverigedemokrat? Flört
    Antagligen...

Gissningsvis därför jag ofta blir kallad rasist, sd-kramare, jimmieälskare, sverigedemokrat m.m. trots att jag flera gånger skrivit att jag inte är sd:are. Vissa har svårt att fatta.
  • Rataxes
    Världsmedborgare skrev 2015-12-14 11:35:35 följande:
    Ha ha ha, du är otrolig, det är ju dom själva som skriver kommentarerna, som utger sig för att vara anhängare till SD. smile2.gif
    Dom fullkomligen äääälskar att knäböja och visa SD och JÅ hur trogna dom är.
    Ja dom har lyckats så bra på DI, att numera är det endast SD-anhängare som skriver där, undantagen är få, och blir aldrig kvar.
    Så nu ser man bara samma gamla välkända signaturer, samtliga anhängare av SD.
    På samma sätt som flugor hittar till dynghögar lyckas just du hitta mängder med sverigedemokratiska kommentarer. Vi läser förmodligen inte samma artiklar...
  • Rataxes
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-13 21:00:21 följande:
    Ja, jag har noterat det ja... trist.

Jag, som Sverigedemokrat, är varken rasist eller "kramare" (vad som nu egentligen menas med det?). 
    Inte heller älskar jag Jimmie, även om jag tycker att han är en bra ledare för partiet.

Fast "de" får tro det om de vill, jag bryr mig inte om det. Solig
    Nä, just det.

Även om jag inte delar ditt partis alla åsikter så försvarar jag med näbbar och klor deras rätt att framföra dem. Vissa här (ingen nämnd) skulle uppenbarligen gladeligen förbjuda dem.
  • Rataxes

Inga kommentarer från godhetsonanisterna om att Kinnunen frikändes?

Sverige = omvänd nattväktarstat. Hög skatt som går till allt en stat inte ska lägga sig i, men otillräckligt försvar & polis.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!