• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Gert
    nihka skrev 2014-11-16 03:18:50 följande:
    Nej, jag anser att det judiska är helt underordnat. Väldigt få människor har hang-ups på judar nuförtiden.
    Förutom judarnas fiende nummer 1; muslimerna.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Gert skrev 2014-11-16 07:43:51 följande:
    Förutom judarnas fiende nummer 1; muslimerna.
    Och vice versa.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • JoBa

Vilken sagolikt underhållande diskussion! Det visar sig att en tiondel av SD:s riksdagsledamöter är dömda för brott - och inte vilka brott som helst. Det handlar om både knark och våldsamheter. Ingen har visat att någon riksdagsledamot från något annat parti har någon fällande dom på sig som är värre än obetalda licenser - och där hittar vi en (1) individ.

Vad är SD-arnas förklaring? Jo, det vanliga martyrskapet:

"Buhuu dumma media granskar bara oss och ingen annan. Egentligen är tio procent av alla andra partiernas ledamöter också dömda för knark- och våldsbrott men det finns det inga data som stödjer eftersom Bonnier är ett judiskt namn."

Tror någon annan än en fundamentalistisk SD-anhängare på detta?

• Gert
    JoBa skrev 2014-11-16 10:23:18 följande:

Vilken sagolikt underhållande diskussion! Det visar sig att en tiondel av SD:s riksdagsledamöter är dömda för brott - och inte vilka brott som helst. Det handlar om både knark och våldsamheter. Ingen har visat att någon riksdagsledamot från något annat parti har någon fällande dom på sig som är värre än obetalda licenser - och där hittar vi en (1) individ.

Vad är SD-arnas förklaring? Jo, det vanliga martyrskapet:

"Buhuu dumma media granskar bara oss och ingen annan. Egentligen är tio procent av alla andra partiernas ledamöter också dömda för knark- och våldsbrott men det finns det inga data som stödjer eftersom Bonnier är ett judiskt namn."

Tror någon annan än en fundamentalistisk SD-anhängare på detta?

Till exempel har vice statsminister och miljöminister Åsa Romson knarkat, begått miljöbrott och skattebrott. Det är fakta. Dock har hon inte blivit dömd, men det gör inte brotten ogjorda. Finns många fler än henne av sjuk-klövern som har begått brottsliga handlingar men aldrig blivit dömda. Det säger ganska mycket om rättsväsendets brister.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

Bara för att nyansera bilden.
    Svt skrev 2014-11-16 00:19:18 följande:
    Så om man säger att muslimen XXXX sa följande: ...

Så får man inte säga: Juden, Robert Aschberg sa följande..?

Vilken skön logik.

Nu var ju du rätt uppe i varv när du började skriva om judemedia och om juden Aschelberg.

Är han ens jude, för den delen?

Inte för att det spelar någon roll, du använde ju hursomhelst jude som en förolämpande förstärkning men jag gissar att han inte är det - mest på grund av att det är så sällan en sverigedemokrat har rätt om något överhuvudtaget.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-16 00:11:32 följande:
    Why, oh why? Alltid denna ständiga ihopklumpning av Hitlers avkomma och SD. Ibland är det nästan som att ni verkligen tror på det utanför redaktionen.

Tyvärr är inte folk så dumma, generellt. Men sen finns ju ni journalister som tror att folk faktiskt läser ert skit för att de är intresserade. De tittar hellre på Paow:s tuttar än läsa era dåliga alster.
    Jag förstår inte riktigt det här - menar du att du har haft en seans där du kom fram till att jag är journalist?

Dina uppenbarelser var felaktiga, jag är inte journalist.

Ja, herregud dessa SD-seanser. Tänk att tokarna är så vidskepligaSkrattande
  • FDFMGA
    Gert skrev 2014-11-16 10:33:44 följande:
    Till exempel har vice statsminister och miljöminister Åsa Romson knarkat, begått miljöbrott och skattebrott. Det är fakta. Dock har hon inte blivit dömd, men det gör inte brotten ogjorda. Finns många fler än henne av sjuk-klövern som har begått brottsliga handlingar men aldrig blivit dömda. Det säger ganska mycket om rättsväsendets brister.
    Fast det där beror ju på att du tillhör ett parti som är fientligt till den västerländska kulturen. Få saker är så fundamentala för västerländsk rättsuppfattning som att man inte betraktas som en brottsling förrän man blivit dömt av rättssystemet.

Att SD är en svensk variant på Boko Haram eller en lynchmobb har inget med svensk kultur att göra - tja, något har det kanske såtillvida att dem antisvenska mobben ju faktiskt är en del av Sverige också.

Nåja, här i tråden ges alltså exempel på brottsdömda sverigedemokrater, det handlar om misshandel, narkotikabrott, häleri, förtal - allt medan den ende brottsdömde sjuklöverpolitikern inte betalade tv-licensen.

Jag tycker inte man ska hymla om våldskulturen inom SD - det är mycket allvarligt med den våldsamma överrepresentationen av brottsdömda bland SD:s riksdagsledamöter.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-11-16 11:48:00 följande:
    Fast det där beror ju på att du tillhör ett parti som är fientligt till den västerländska kulturen. Få saker är så fundamentala för västerländsk rättsuppfattning som att man inte betraktas som en brottsling förrän man blivit dömt av rättssystemet.

Att SD är en svensk variant på Boko Haram eller en lynchmobb har inget med svensk kultur att göra - tja, något har det kanske såtillvida att dem antisvenska mobben ju faktiskt är en del av Sverige också.

Nåja, här i tråden ges alltså exempel på brottsdömda sverigedemokrater, det handlar om misshandel, narkotikabrott, häleri, förtal - allt medan den ende brottsdömde sjuklöverpolitikern inte betalade tv-licensen.

Jag tycker inte man ska hymla om våldskulturen inom SD - det är mycket allvarligt med den våldsamma överrepresentationen av brottsdömda bland SD:s riksdagsledamöter.
    Men du hymlar om brottskulturen inom sjuk-klövern.
  • FDFMGA
    Gert skrev 2014-11-16 11:56:18 följande:
    Men du hymlar om brottskulturen inom sjuk-klövern.
    Inte alls.

Min uppfattning är att en dom avseende obetald tv-licens inte alls är lika allvarlig som narkotikabrott, häleri, misshandel med mera.

Dessutom har vi ju även den enorma överrepresentationen av brottsdömda sverigedemokrater i riksdagen. Jag gissar att det är den speciella subkulturen inom SD som utgör en grogrund för brottslighet.

Ta bara "juden Aschelberg" eller "sjuk-klövern" som anhängare inom SD-sekten använt som invektiv här i tråden det senaste dygnet, det finns liksom ett vanvett inom toksekten som är väldigt osvensk till sin karaktär.

Jag tror att man inte kan förstå den enorma överrepresentationen mot någon annan bakgrund än den speciella utanförskapskultur som många sverigedemokrater odlar, en kultur där inte sällan våldsinslagen är centrala.

Ska för övrigt bli intressant att se om jag får svar på frågan om på vilka grunder Aschberg klassas som jude och på vilket sätt detta i så fall har relevans.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-11-16 12:32:15 följande:
    Inte alls.

Min uppfattning är att en dom avseende obetald tv-licens inte alls är lika allvarlig som narkotikabrott, häleri, misshandel med mera.

Dessutom har vi ju även den enorma överrepresentationen av brottsdömda sverigedemokrater i riksdagen. Jag gissar att det är den speciella subkulturen inom SD som utgör en grogrund för brottslighet.

Ta bara "juden Aschelberg" eller "sjuk-klövern" som anhängare inom SD-sekten använt som invektiv här i tråden det senaste dygnet, det finns liksom ett vanvett inom toksekten som är väldigt osvensk till sin karaktär.

Jag tror att man inte kan förstå den enorma överrepresentationen mot någon annan bakgrund än den speciella utanförskapskultur som många sverigedemokrater odlar, en kultur där inte sällan våldsinslagen är centrala.

Ska för övrigt bli intressant att se om jag får svar på frågan om på vilka grunder Aschberg klassas som jude och på vilket sätt detta i så fall har relevans.
    Apropå narkotikabrott har vi två miljöpartister i regeringen som har erkänt att de har brukat narkotika. De är alltså inte dömda, men de har erkänt brottsliga handlingar.

Robert Aschbergs far, Olof Aschberg, var en svensk bankir som var både kommunist och jude. Kanske därför hans son Robert sitter i Expos styrelse som har kopplingar till våldsvänstern.

sv.wikipedia.org/wiki/Olof_Aschberg
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!