• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    auster skrev 2019-10-21 00:20:53 följande:
    Det är bara enstaka fall i SD, där olämpliga utesluts direkt. Listan över skandaler i den den socialdemokratin är ju bevisligen betydligt längre. Jag tycker särskilt judehatet och kopplingarna till islamism inom Socialdemokratin ger skäl till stor oro.
    Så varför är inte Åkesson utesluten för länge sedan?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Rataxes skrev 2019-10-23 22:47:26 följande:
    I ärlighetens namn så var bland det första Reinfeldts regering gjorde, att fördubbla slöseriet med skattepengar till nazistina.
    Inte helt ovanligt att SD-vurmare inte klarar av kritik mot SD och försöker ta upp allt annat under solen än just SD-sunk här.
  • nihka

SDs gruppledare i Göteborg håller den nazistiska traditionen levande:

• nihka
    daodaodao skrev 2019-10-31 00:32:53 följande:
    Blev inte han utesluten för närmare 2 år sedan?
    Jag är inte din informationssekreterare. GIYF.
  • nihka
    daodaodao skrev 2019-10-31 01:20:45 följande:
    Vad betyder GIYF?

I övrigt försöker jag bara hjälpa dig hänga med.

Men men. Gagga har ju tutat i dig att jag är nån hemsk person som skrev här tidigare. Kan du tala om för gagga att gagga har fel?
    Du är bannad på FL och att skapa ständigt nya nick och stalka mig och vara otrevlig och kalla mig för en massa fula namn gör att "hemsk person" är något jag kan komma fram till alldeles på alldeles egen hand.

Du får väl googla. Att du inte hänger med visar du tydligt med dina väldigt oinsatta frågor.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2019-10-31 10:21:55 följande:
    Du är bannad på FL och att skapa ständigt nya nick och stalka mig och vara otrevlig och kalla mig för en massa fula namn gör att "hemsk person" är något jag kan komma fram till alldeles på alldeles egen hand.

Du får väl googla. Att du inte hänger med visar du tydligt med dina väldigt oinsatta frågor.
    Aha, hen är tillbaka igen och redan i gasen.

Mig har det roat mest att hens följare här på FL ofta blir så entusiastiska av hens inlägg, i synnerhet de som glorifierar hjälte/martyr-rollen hos en samhällsavslöjare på högerkantenTomte
  • KillBill

En av Sverigedemokraternas toppolitiker i en skånsk kommun har tagit timeout från alla sina politiska uppdrag. Anledningen är att politikern, som också arbetar som lärare, ska ha tejpat för munnen på en elev i första klass för att få tyst på barnet, enligt Skånska Dagbladet..

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OpXopV/sd-politiker-tar-timeout--tejpade-elevs-mun

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Padirac

www.expressen.se/kultur/anna-hellgren/skandalen-i-taby-avslojar-sds-karna/

SD vill bli underrättad om det planeras kontroversiella evenemang på biblioteket i täby...

'Kommunpolitikern Steven Jörsäter krävde inte bara att samtalet med författaren Moa-Lina Olbers Croall skulle ställas in ? han ville också i framtiden, och i god tid, bli underrättad om ?kontroversiella? arrangemang på biblioteket'

'Jörsäter skriver i sitt mejl till (bland andra) bibliotekschefen att den som öppnar för samtal om hbtq-personer i litteraturen också öppnar dörren för nationens sönderfall:'

Kan de inte låta folk vara som de vill I fråga om personliga preferenser och göranden? Nä. Inte SD..

• nihka
    Padirac skrev 2019-11-01 01:24:20 följande:

www.expressen.se/kultur/anna-hellgren/skandalen-i-taby-avslojar-sds-karna/

SD vill bli underrättad om det planeras kontroversiella evenemang på biblioteket i täby...

'Kommunpolitikern Steven Jörsäter krävde inte bara att samtalet med författaren Moa-Lina Olbers Croall skulle ställas in ? han ville också i framtiden, och i god tid, bli underrättad om ?kontroversiella? arrangemang på biblioteket'

'Jörsäter skriver i sitt mejl till (bland andra) bibliotekschefen att den som öppnar för samtal om hbtq-personer i litteraturen också öppnar dörren för nationens sönderfall:'

Kan de inte låta folk vara som de vill I fråga om personliga preferenser och göranden? Nä. Inte SD..

Åkesson har iaf sagt något i stil med att homosexuella får vara homosexuella för SD. Det är den officiella hållningen. Numer.

Vad gentilt. Fast de skulle typ inte göra någon grej av det som att gå i parader och synas och så.

Fotfolket förstår att han bara säger så till vi får makten och då jävlar. Då kan jösätrarna leda nationen framåt.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!