• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • RebeckaZ70
    auster skrev 2019-10-21 00:20:53 följande:
    Det är bara enstaka fall i SD, där olämpliga utesluts direkt. Listan över skandaler i den den socialdemokratin är ju bevisligen betydligt längre. Jag tycker särskilt judehatet och kopplingarna till islamism inom Socialdemokratin ger skäl till stor oro.
    Är man "kära systerparti" med Fatah som leds av en doktorand i förintelseförnekelse är det inte särskilt konstigt.
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2019-10-22 20:51:44 följande:
    Är man "kära systerparti" med Fatah som leds av en doktorand i förintelseförnekelse är det inte särskilt konstigt.
    Men moderaternas systerparti AKP som startat krig mot kurder har du inga problem med..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • auster

Inte helt ovanligt att socialdemokrater hyllar islamister. Sossarna skickar 1500 miljoner från svenska skattebetalare i bistånd till terrorstämplade Hamas. Det kan ju vara bra att veta var skattepengarna går till när man är på väg till jobbet i regnet en tidig höstmorgon.

• nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-10-22 20:51:44 följande:
    RebeckaZ70 skrev 2019-10-23 14:20:58 följande:
    Sluta ljug om vad jag tycker är du snäll.
    Sluta ljug om att andra ljuger och ta med dig ditt OT palestinahat.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    auster skrev 2019-10-23 21:36:01 följande:

Inte helt ovanligt att socialdemokrater hyllar islamister. Sossarna skickar 1500 miljoner från svenska skattebetalare i bistånd till terrorstämplade Hamas. Det kan ju vara bra att veta var skattepengarna går till när man är på väg till jobbet i regnet en tidig höstmorgon.

Inte helt ovanligt att SD-vurmare inte klarar av kritik mot SD och försöker ta upp allt annat under solen än just SD-sunk här.
  • nihka
    Rataxes skrev 2019-10-23 22:43:31 följande:
    Vad kan du vänta dig av en såsse?
    Förmågan att läsa text är ju en bra start.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!