Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-11 22:13:26 följande:
    Fast de militanta representerar inte mig.
    Så varför skulle jag försvara dem?

Jag står för SD´s politik, inget annat.
    "Den kanske smutsigaste sanningen om SD är SDs militanta falang jämte andra sympatisörer och allsköns jimmieälskare som inte reagerar på vad extremisterna säger och gör utan istället reagerar på de som lyfter fram vad extremisterna säger och gör."

Var skriver jag att du skulle försvara någon?

Jag reagerade på de som reagerar på de som lyfter fram vad extremisterna säger och gör. Och du missade det. Vad säger det?
  • nihka
    MonkeyBusiness skrev 2015-12-12 11:30:02 följande:
    Att jag var fredagstrött och hade tagit ett par glas rödvin... är vad det säger.
    Jaja, även solen har sina fläckar. Skäms
    I så fall kanske "de vanliga väljarna" är fredagströtta 24/7 och ständigt rödvinsberusade, för det är försumbart sällan som någon reagerar på vad extremisterna säger eller gör, eller reagerar på det lass med skit som stjälps över de som lyfter fram vad extremisterna säger och gör.

Jag ser att du åtminstone reagerar på vad extremister säger här, men du får också ta skiten från andra SDare för att du gör det - straffet för att inte anamma det sektliknande tänket.

Du säger att Avpixlat inte tillför dig någonting. Jag vill säga att det är en kloak och om det partiet jag röstar på skulle hålla sig vänligt (och kopplingen är starkare än så) med något dylikt skulle jag backa baklänges ut genom dörren.

• nihka
    Tizzlan2 skrev 2015-12-16 20:15:54 följande:

För mig spelar det ingen roll om SD har lite nazivibbar. Detta land måste städas upp och repareras, i första hand. Det är det viktigaste nu. Sen när det är gjort kan man rösta bort SD igen. Men jag har tio gånger hellre ett rasistiskt parti i regeringen än ett islamskt. Islam är också rasistiskt eftersom de anser att de som inte är muslimer är mindre värda människor. Radikal islam vill även döde de otrogna som inte är/blir muslim. Än så länge har jag inte sett SD yttrat några dödshot. De vill helt enkelt att muslimer förblir i sina länder, där islam fungerar och vi får leva fritt här i Sverige, i frihet.

Jag vet att SD kommer få en överväldigad majoritet vid nästa val.

Du verkar ha hittat rätt parti för dig.
  • nihka
    ?eská Zbrojovka skrev 2015-12-22 08:38:47 följande:

Men h a h a h a.

Ser inte riktigt vad det roliga är när mannen upplyser hur det kommer se ut om man låter islamisering pågå.
    Om det inte redan har hänt i Sverige så kan vi snegla mot länder som har låtit islamisering pågå ohindrat.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1322435/Cafe-owner-ordered-remove-extractor-fan-case-smell-frying-bacon-offends-passing-Muslims.html#ixzz12zl48Sdi

Detta var redan för fem år sen, man har inte direkt gjort nått för att avislamisera trakten direkt sen dess.

Klart du inte ser det roliga. Hahahahahahahaha!

Jag tar också för givet att du inte heller ser det roliga i att din "bevisföring" består av en artikel om en icke-muslim som klagar över doften av stekt bacon och hävdar att det stör hans muslimska vänner samtidigt som det är en muslim, mannen som äger matstället tillsammans med sin fru, som steker baconet.

Här i Sverige tycks "förtyskningen" ha pågått ohindrat. Bäst du plockar bort julgranen. Annars börjar du snart låta så här:

• nihka
    FDFMGA skrev 2015-12-22 11:34:21 följande:
    Fast jag kan väl medge att det var ett roande exempel på hur man fullständigt kan missuppfatta precis allt i en artikel 
    Om hen ens orkat läsa artikeln hen länkat till.
  • nihka
    enstyckmantill skrev 2015-12-26 15:05:43 följande:

Är den här tråden tänkt som

Jag får hänvisa till trådstarten om du undrar vad syftet med tråden är.
  • nihka
    enstyckmantill skrev 2015-12-26 17:56:46 följande:
    Men den här tråden är mer än bara trådstarten. Den är 200+ sidor med inlägg där du själv varit ganska aktiv.

Ofta handlar det om påhopp på dem som inte dansar med i anti-SD-valsen. Jag kan inte låta bli att fundera över om man på allvar tror att man vinner sympatisörer till sin rörelse med den typen av beteende.

Många, till och med här på Familjeliv, reagerar på den typen av fördummat beteende där man i grupp skapar sig en halmgubbe av den som har en avvikande åsikt och sedan bildligt talat bränner denna på sitt bål av okunskap.

Bara en reflektion sådär från en som inte är en del av "rörelsen".
    Det glädjer mig att du har läst "200+ sidor" för att göra en gedigen bedömning av vad min och andras insatser "ofta" har handlat om här. Keep up the good work!

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!