Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka
    Rataxes skrev 2015-07-21 23:14:31 följande:
    Något som slog mig.

Vem fan har Hitler-Altare hemma????

Är man riktigt sund då?

Någon här som har?
    Hand upp!
    Räcker upp handen här för SD-politikerns nazistkompis som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i hans bil:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21149587.ab

• nihka
    FDFMGA skrev 2015-07-22 00:35:08 följande:
    Nej, man är inte normalt funtad då. Kombinerat med att man också har skaffat tillgång till ett halvt ton sprängmedel så blir det nog bara normalt för sådana som befinner sig i ett abnormt tillstånd av yra - som SD-kommunpolitiker och diverse SD-retoriker på FL.

Tyvärr kommer det förr eller senare att smälla rejält i Sverige och lika illa är det om det då kommer att finnas kopplingar till IS-packet eller SD-packet
    Varför tror du somliga SDare tycker det är normalt att ha ett hitleraltare hemma? Jag kan inte se något ens i närheten av normalt med personer som inreder sitt hem med ett hitleraltare eller personer som tycker det är normalt.

• nihka
    FDFMGA skrev 2015-07-22 13:30:43 följande:
    Jag förväntar mig inte att du ska kunna något om den kamp mellan reformister och kommunister som präglat arbetarrörelsen historia.

Lika lite förväntar jag mig att du ska förstå allvaret i att polisen hittar ett halvt ton sprängmedel hos personer med nazistkopplingar - eller finna det onormalt att ha Hitlerikoner hemma.

Däremot. Om polisen beslagtagit ett halvt ton sprängmedel från personer med koppling till jihadism och en S-politiker försökt hjälpa jihadisterna att undanröja bevis, ja då skulle SD-klanen ha varit i extas och FL skulle ha svämmat över av likalydande trådstarter från klananhängare.
    SD-Gert tycker det är normalt med hitleraltare, och det får han ju tycka, men pratar hellre om Ozzy Osbourne och Lemmy Kilmister än SD-politiken och hans nazistkompis med hitleraltaret som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i SD-politikerns bil, som en kommentar till SD-politiken och hans nazistkompis med hitleraltaret som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i SD-politikerns bil.

Och han har kallat MIG för idiot om och om igen. Hmm.
  • nihka
    Rataxes skrev 2015-07-22 12:56:04 följande:
    Ozzy och Lemmy har inga Hitleraltare och är så långt från nazister man kn komma.
    Ja, det är stor skillnad på samlare och nazister, men SD-politikern kanske samlade på tändhattar och hans kompis som kallades för nazist kanske bara är en samlare av rasistpropaganda, nazistprylar och dynamit som ville byta bort sin tändhattssamling mot några fler kilo samlardynamit.
  • nihka
    nihka skrev 2015-07-22 16:55:20 följande:
    Och han har kallat MIG för idiot om och om igen. Hmm.
    LFörnekar förstås till de bortplockade inläggen. Ljuger och ljuger om det mesta titills han tror sig själv:

• nihka
    FDFMGA skrev 2015-07-23 10:21:15 följande:
    Angående Gerts uttalanden om halshuggning, så kombineras ju dessa med landsförrädare. Det innebär väl att straffet ska exekveras i Sverige, eller åtminstone utdelas av svenska händer.

Det svenska stålet biter.
    Ja, jag har ju fått höra från SDare att jag borde skjutas som landsförrädare för att jag inte röstar på SD. Fanatism frodas inom SD.
  • nihka
    nihka skrev 2015-07-23 11:37:16 följande:
    Ja, jag har ju fått höra från SDare att jag borde skjutas som landsförrädare för att jag inte röstar på SD. Fanatism frodas inom SD.
    Jepp. Somliga SDare anser att det är helt normal retorik att tala om för folk att de borde skjutas som landsförrädare för att de inte röstar på SD tillsammans med att inreda sitt hem med hitleraltare och att ljuga hejvilt och mena att all smuts om ett parti hjälper dem till ökad popularitet. Kanske samma mekanismer som hjälper IS till mer stöd hos de den typen av fanatiker?

Jag skiter i vilket parti folk röstar på - jag reagerar på ALLT detta utan att gå in i någon slags sektliknande lojalitet som man inte sällan finner hos SDare.
  • nihka
    Velouria skrev 2015-07-23 11:53:33 följande:
    Wow vad demokratisk man är då...En sak är lite roligt och det är att så många sverigedemokrater är så fascistiska när sektledaren Jimmie Jackpot Joy tar så "tydligt" avstånd från våld och sånt och hela tiden påtalar att sekten värnar om FRIHET och DEMOKRATI. Hur kan då sektmedlammarna gå så starkt emot sin egen sektledare genom att säga saker som sektledaren aldrig har sagt eller inte verkar ställa sig bakom? (inte offentligt iaf) Typ avrättning av de som inte röstar på SD.

Antingen så måste sektledaren vara av samma kaliber som sektmedlemmarna bakom skynket där han pratar med de sina "Hitlerstyle" eller så är han ledare för fel sekt. De som inte resonerar som honom (offentligt) verkar ju vara större till antalet.
    Javisst Gertarna inom SD är ett ständigt problem för den mer retoriskt rumsrena partiledaren.
  • nihka
    Nerfherder skrev 2015-07-23 12:12:02 följande:
    Wow, Gert har begripit vad TS handlar om.
    Nä, det har han inte. Han har inte bidragit till någon smutsig sanning om SD mer än sina egna smutsiga åsikter om hur kommentarer från SDare om att man ska skjuta personer som landförrädare som inte röstar på SD ska bemötas.

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!