FDFMGA skrev 2015-07-22 13:30:43 följande:
Jag förväntar mig inte att du ska kunna något om den kamp mellan reformister och kommunister som präglat arbetarrörelsen historia.
Lika lite förväntar jag mig att du ska förstå allvaret i att polisen hittar ett halvt ton sprängmedel hos personer med nazistkopplingar - eller finna det onormalt att ha Hitlerikoner hemma.
Däremot. Om polisen beslagtagit ett halvt ton sprängmedel från personer med koppling till jihadism och en S-politiker försökt hjälpa jihadisterna att undanröja bevis, ja då skulle SD-klanen ha varit i extas och FL skulle ha svämmat över av likalydande trådstarter från klananhängare.
SD-Gert tycker det är normalt med hitleraltare, och det får han ju tycka, men pratar hellre om Ozzy Osbourne och Lemmy Kilmister än SD-politiken och hans nazistkompis med hitleraltaret som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i SD-politikerns bil, som en kommentar till SD-politiken och hans nazistkompis med hitleraltaret som smsade SD-politikern och bad honom hämta tändhattarna till dynamiten som polisen sedan hittade i SD-politikerns bil.
Och han har kallat MIG för idiot om och om igen. Hmm.