Smutsiga sanningar om SD!
sverigesradio.se/sida/avsnitt/472555
Om inte länken fungerar kan du gå in på SR.se tryckt dig fram - P1 - Program - Nordegren & Epstein i P1.
t.sr.se/1Btyr6q
Vet inte vilken lista du pratar om den jag hänvisar till är övervägande delen 7 klöverpolitiker om där ens finns en SD person med?
Skall vi lägga ihop dessa 7 klöver politiker som blivit dömda ihop med EXPO och AFA extremisterna som också finns i en brottslista så ligger nog SD i lä!
Nu var jag inte ute efter om huruvida s eller SD eller M eller.... har flest dömda ( där förlorar inte SD) utan huruvida du ville ha en nyanserad diskussion om vilka som är brottslingarna och varför de öht har kvar sina politiska uppdrag! DÅ och inte förr för du en debatt där du angriper huvudproblemet,det du gör nu är att du demoniserar ett parti för att du saknar förmåga att se till kärnfrågan -Är det förblindat hat mot just SD som gör att du inte hanterar en nyanserad debatt som för debatten framåt istället för att enögt anse att om en SD politiker begår ett brott så skulle det vara värre än om en annan dåre från ett annat parti begår samma brott? Dina frågeställningar faller platt när du inte är nyanserad!!!
Vet inte vilken lista du pratar om den jag hänvisar till är övervägande delen 7 klöverpolitiker om där ens finns en SD person med?
Skall vi lägga ihop dessa 7 klöver politiker som blivit dömda ihop med EXPO och AFA extremisterna som också finns i en brottslista så ligger nog SD i lä!
Nu var jag inte ute efter om huruvida s eller SD eller M eller.... har flest dömda ( där förlorar inte SD) utan huruvida du ville ha en nyanserad diskussion om vilka som är brottslingarna och varför de öht har kvar sina politiska uppdrag! DÅ och inte förr för du en debatt där du angriper huvudproblemet,det du gör nu är att du demoniserar ett parti för att du saknar förmåga att se till kärnfrågan -Är det förblindat hat mot just SD som gör att du inte hanterar en nyanserad debatt som för debatten framåt istället för att enögt anse att om en SD politiker begår ett brott så skulle det vara värre än om en annan dåre från ett annat parti begår samma brott? Dina frågeställningar faller platt när du inte är nyanserad!!!
Jag skulle gärna vilja kommentera följande från den nya SD-bäbisen.
"Vår nuvarande Civilminister är dock inte uppdaterad där, än, ja du vet, han som uppehölls sej i Sverige illegalt tills han fick PUT, gick med i Sossarnas parti och förskingrade kassan hos SSU och åkte ut för att sedan ((( trumvirvel ))) bli Sveriges civilminister - Mr Ardalan!"
Nej, han finns av naturliga skäl inte med på någon lista över brottsdömda. Han var väl inte särskilt gammal när hans mamma bestämde att de skulle gömma sig för att undvika utvisning, åtta år kanske.
Så dels var han bara ett barn och dels är det inte straffbart att gömma sig för att undkomma utvisning- men jag är medveten om att SD i mångt och mycket avviker från västerländsk rättsuppfattning - liksom Boko Haram och andra galna sekter som anser att barn är särskilt straffbara.
Apropå västerländsk rättsuppfattning så blev han inte lagförd för den påstådda förskingringen - så jag konstaterar att det inte blev något tillägg till listan över brottsdömda sjuklöverpolitiker i riksdagen.
Mest anmärkningsvärt tycker jag att det är att så många lallare antyder att barn ska göras ansvariga för deras föräldrars beslut, toksekten är verkligen obehaglig stundtals.