BF Juni 2015
Är själv från Halland :)
Hittar inte heller malin johansson :( .. Men är fb gruppen hemlig så ingen av mina vänner kan se? Heter Carolin Johansson från halmstad om någon kan bjuda in mig?
åh har sovit så dåligt i natt pga av en väldigt ond rygg. hoppas det släpper under dagen.
Jag tycker att det är helt naturligt att ventilera sina tankar och den oro man känner. Alla har vi något som känns jobbigt, det kan vara att man har väldigt mycket symptom, avsaknaden av symptom eller något helt annat.
Jag tror att vi är många som tycker att det är skönt att kunna skriva av sig här i tråden och i många fall finns det ju någon på andra sidan som känner precis likadant.
Personligen tycker jag att man ska få diskutera precis det man vill här i tråden, så länge vi visar varandra respekt. Det skulle vara väldigt tråkigt om man börjar känna att man inte kan säga vissa saker för att någon eller några då tycker att det blir dålig stämning.
Jag bara känner hur graviditets hormonerna svämmar över å man överreagerar på allt :p för att i nästa stund ändra sig å tycka de e klart att alla ska ta upp vad dom vill.. Alla kan inte tänka lika:p många som oroar sig för att förlora sitt barn som man har kämpat med.. Å de e klart att ni ska ventilera er.. Ber om ursäkt om något tagit illa vid sig.. Inget menat.. Men massor av kvinnor spm e gravida i olika stadie å olika i bagaget så e de klart att någon gång kommer de att krocka .. :)
Har själv trott att ja fått missfall 4 ggr denna graviditet.. Pga köriga tarmar som inte arbetar som ja vill.. Förstoppad i en dag å sen jätte smärta i magen å illamående.. Ville bara ligga i badkaret å gunga fram å tillbaka å bara låta skiten komma. (Ursäkta infon) men de va bara att vänta ut å hoppas på att kunna få ut något i attackerna..
Någon som börjat småplanera för bebisen än? Detta blir vårt första barn och vi får ständigt höra att vi inte ska tänka och planera för mycket. Förstår att det inte alltid går vägen, men jag är lite av ett kontrollfreak och vill inte göra allt i sista minuten.
Jag undrar över en sak och hoppas att någon här kan svara :)
När jag och min karl hade det lite mysigt så att säga, så efteråt kom det lite lite blod. Inga mängder utan typ 2-3 droppar. Är det normalt i vecka 7?
Min magkänsla säger mig att det inte är någon fara men är det här något som brukar kunna ske??
sorry om jag fortsatte ämnet.. risken med att skriva innan man läst klart alla inlägg.. håller med om att något annat är mer positivt att skriva om.
Hoppas inte någon tog illa upp.. Det var bara lite tankar..
ok nya ämnen...
Någon som tänkt mycket på namn?
Kommer ni förresten att ta reda på vilket kön ni väntar? Kanske en tidig fråga än så länge men eftersom namn redan diskuteras så. :)