• maddie85

Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3

Åhh grattis Emmett!!!! Jag blir jätteglad för din skull!!!!

Själv är det kört, nu precis kom min mens.. En dag för tidigt och det har nästan aldrig hänt, usch blev så ledsen nu.. Det gör ont psykiskt... Det kommer ta evigheter det här

• maddie85
    Emmett skrev 2014-11-16 19:49:14 följande:
    Tack!

Nej va trist, som ja skrev innan ja håller och hoppas att de är eran tur snart!! Det vet jag att de är också, ja hade nästan tappat hoppet och va helt säker på att de inte skulle gå vägen denna månad för ja tyckte vi va alldeles för sen efter ägglossningstestet, men så va inte fallet :)
    Ja visst gör det! Men jag är väldigt glad för din skull, du var den första som skrev i min tråd Du låg ju långt före mig också så jag kanske lyckas om ett tag jag med!

Lycka till med allt!
  • maddie85
    lovley00 skrev 2014-11-17 20:17:19 följande:

Det är stegring på äl-testet nu så tror på äl ons-tor så första riktiga försöket nu. Spännande :)

Åhh hoppas det går vägen glöm inte ha mys två dagar innan ÄL också
  • maddie85

Bara köra på! Lycka till!

Nej vad hemskt att få två mf irad, då du ändå gick nästan dubbelt så långt på andra, usch vilken mardröm skulle aldrig klara av det.. Nästan så man inte vågar bli gravid.. Men så kan man ju inte heller tänka.

• maddie85
    Lavelii skrev 2014-11-18 19:05:31 följande:

Troligtvis mens på intågande för min del. Känner inte av något men tempen sjönk ytterligare lite idag. Det borde den inte göra om jag skulle vara gravid. Så nu får den då i så fall gärna komma! Dag 30 nu. Inte haft så "lång" cykel tidigare innan MF! Enligt fertility friend appen så ska jag ha mensen på dag 36! :-/

Dumma mens ;-( hoppas inte. Jag hade iför sig tur i oturen, ska på spa med sambon hela helgen och då vill man ju inte äcklas av att gå runt med mens!
  • maddie85

Håller med, kommer vara orolig konstant

Hur får det tjejer? Någon som gått över bim-dagen än? Jag hoppas verkligen att min mens tar slut senast imorgon, ska på spa hela helgen med sambon haha! Tur i oturen att den kom tidigt ändå Nåt ska man väl vara glad för, om den slutar innan det dvs

• maddie85
    lovley00 skrev 2014-11-28 11:34:43 följande:

Hade positivt på äl-testet 19nov och nu fick jag ljusrosa lite lite på pappret. Kan det vara ägget som fäst *hoppas hoppas* eller försöker min kropp göra mig knäpp.

Hoppas för mig blev det tyvärr en tidig mens när jag fick rosa. Så nu ger jag upp och ska bara försöka leva vanligt, blev sååå besviken men det var sista gången jag ska känna av symtom!! Jag fortsätter äta min vitaminer men thats it! Dricker inte, röker inte och har dragit ner på kaffet, men det känns dom en självklarhet när man vill skaffa barn! Men jag kommer fortsätta följa er tills jag plussat:) och efrer också såklart! Men jag kommer inte skriva så mycket om mig själv! För jag orkar inte leta symtom och sånt
  • maddie85
    lovley00 skrev 2014-12-23 22:14:31 följande:
    Kom lite idag med, skit kropp. Jag ger upp. God Jul
    Ge inte upp lovley! Jag känner samma sak <3 2015 är vårat år okej? god jul
  • maddie85
    Trasigmamma skrev 2014-12-29 16:23:03 följande:

Hej alla . Jag önskar de går bra för er alla ! För min del blev de missfall i julklapp . Jag åkte in å visade sig att bebben dött V7 jag var i 13 (12+5) Min värld trasades samman å på annandagen så kom kroppen igång av sig skälv från 04-18 gjorde vansinnigt ont . Vissa saker ska man aldrig se .

Jag fick under eftermiddagen ringa akut å åka in för ja höll på förblöda . Jag lades in för observation . Men fick senare åka hem . Blöder än men mycket mindre . Ja vill naturligtvis att alla grav symptom ska försvinna då ja inte är gravid längre :-/ . Ja hoppas på bebben i 2015 . Lycka till å gott nytt år från en förstföderska som längtar oerhört !

Men fy fan vilken hemsk jul du har haft!! Vet precis hur det känns när hela drömmen krossas! Det blixten ny långväg till lyckan!

Jag fick mf i september och har fortfarande inte fått pluss, är skengravid varje månad, prickar in ÄL varje gång, men inget pluss.. Säkert för att jag vill så himla mycket, första månaderna ville jag inget annat än vara gravid igen, nu har jag glömt bort hur det känns, man blir besviken varje månad men vi kämpar på, ingen kan trycka ner oss lycka till kära du
Svar på tråden Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3