Trasigmamma skrev 2014-12-29 16:23:03 följande:
Hej alla . Jag önskar de går bra för er alla ! För min del blev de missfall i julklapp . Jag åkte in å visade sig att bebben dött V7 jag var i 13 (12+5) Min värld trasades samman å på annandagen så kom kroppen igång av sig skälv från 04-18 gjorde vansinnigt ont . Vissa saker ska man aldrig se .
Jag fick under eftermiddagen ringa akut å åka in för ja höll på förblöda . Jag lades in för observation . Men fick senare åka hem . Blöder än men mycket mindre . Ja vill naturligtvis att alla grav symptom ska försvinna då ja inte är gravid längre :-/ . Ja hoppas på bebben i 2015 . Lycka till å gott nytt år från en förstföderska som längtar oerhört !
Men fy fan vilken hemsk jul du har haft!! Vet precis hur det känns när hela drömmen krossas!
Det blixten ny långväg till lyckan!
Jag fick mf i september och har fortfarande inte fått pluss, är skengravid varje månad, prickar in ÄL varje gång, men inget pluss.. Säkert för att jag vill så himla mycket, första månaderna ville jag inget annat än vara gravid igen, nu har jag glömt bort hur det känns, man blir besviken varje månad men vi kämpar på, ingen kan trycka ner oss
lycka till kära du