Följas åt till ett plus efter MF/MA! Bebis 2015<3
Hur ska man tolka detta test?
Hur ska man tolka detta test?
Nu är jag tillbaka igen, nu är det ÄL för min del! Någon mer som har det denna vecka?!
Här är det snart två veckor sedan Äl men eftersom jag var bortrest med jobbet tre dagar den veckan så har jag inte så stora förhoppningar denna månaden.
Roxwell, har du testat nåt mer?
Välkommen! Jag har försökt pricka in ägglossningen, blev nääästan påtvingat en dag för att inte missa, vi var Båda jättetrötta men vi försökte ändå, jag vill ju att det ska vara naturligt men enligt min app hade jag ÄL under de dagarna, däremot visade ÄL-stickorna svaga plus men jag litade på min kropp! Har bim ca den 17e! Väntar med spänning!
Haha vad skönt att man inte är ensam Vi skulle ha det på kvällen(vi bestämde varje dag under ÄL-dagarna) så somnade båda på kvällen, kl 4 på natten väckte jag sambon, han blev irriterad först men sen tänkte han nog som jag. Tänk om ÄL var iallafall då! Jag hoppas verkligen att det tog sig denna gång, har haft en mens emellan nu, men hade molvärk förra månaden samma tid som nu, men då prickade vi INTE in ÄL eftersom jag var bortrest! Nu körde vi varje dag och jag hoppas och hoppas! Det molar jättemycket i magen idag!!
Kul att vi nästan ligger på samma vecka Lavelii
Har äntligen fått mens efter ma! 41 dagar tog det och nu hoppas jag på att kroppen går tillbaka till sin vanliga cykel!! :)
Jag har en fråga angående gravtest! Jag gjorde ett i morse (alldeles för tidigt, 5 dagar) mest för skojs skull eftersom jag har en molande värk som pågått i tre dagar..
Iallafall, testet var neg så kastade i soptunnan. Efter 2 timmar så skulle jag kasta en grej där då låg testet synligt så jag tog bara upp det. Ett svagt svagt rosa streck syntes, jag vet att tiden gått ut, men på något sett blev jag glad! Tänk om?! Någon annan som varit med om det? Ett neg brukar annars vara helt blank efter!
Det är helt sjukt vad jag känner mig gravid denna gång!! Ändå visar testen negativt!!! Tillomed digitala visade "inte gravid" men det tror jag inte på, har testat för tidigt! Det molar konstant, känner hela tiden i magen, uppsvälld får inte igen jeansen, lite ömma bröst! Men själva känslan, vill bara få ett positivt så jag vet att jag har rätt, annars är jag VÄLDIGT skenis denna gång
Maddie85
När är BIM?? Hoppas hoppas!!
Jag ska egentligen ha BIM imorgon men min ÄL var ju sen. Så BIM är väl kanske oxkså flyttad då. Bara att vänta och se.
Tror inte på någon grav för min del senna gång dock.