• Carnitas

Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!

Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 13:26:30 följande:
    Som sagt Borgs kompetens har lyfts fram i omvärlden. Men du kanske hellre hade velat haft Bosse Ringholm? Någon som kommer ihåg honom?
    Så du tror Svenska folket röstade på M, för Borg´s kompetens 2008?
    Du är såpass fast i ideologi, så du kan inte se skogen för alla träden som är i vägen.
    Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 13:51:52 följande:
    Det kan varken du eller jag veta. Som du själv skrev, inget vi kan sia om.

Borg har i alla fall gjort ett bra jobb, det går inte att komma ifrån. Jag hade mer än gärna velat sett honom som fortsatt finansminister.

Och hur visste man detta vid valet, när Svenska folk gjorde sina val?
    Du ger ju en antydan man visste detta, och på samma sätt du verkar dig redan veta nått nu.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 13:59:04 följande:
    Mig veterligen var det val 2006 och 2010.

Carnitas verkar uppenbarligen ha sovit de senaste 8 åren, det förklarar åsikterna hon/han har om vår avgående finansminister.

Vad har jag för åsikter om finansministern?
    Ditt svar kommer bli mycket intressant.

• Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 13:56:38 följande:
    Då antar jag att du tycker att rubbet av Vänsterpartister också är fast i sin ideologi?

Har inte hört något positivt om Borg från V. De skulle aldrig erkänna att Borg har gjort ett great work!
    En del är lika korkade där, trodde du hade ensamrätt på inte klara av att se saker och ting objektivt?
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 14:10:27 följande:
    Du har fortfarande inte svarat på vad det var för val 2008, fåne??
    Ojdå, jag överskatta din intelligens, sry för det.
    Jag har skrivit fel, sen inte reflekterat över det hela.
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 14:11:59 följande:
    Kanske inte första valet, men andra gången 2010, absolut.

Men svara först på vad det var för val 2008??

Nä, har svårt att hålla med om det.
    Men i alla fall i teorin så är det möjligt.

• Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 14:23:10 följande:
    De rödgrönas politik leder till rejält högre räntor och mer inflation, vilket ökar kostnadstrycket och leder till inbromsad ekonomisk återhämtning.

Det Anders Borg och Fredrik Reinfeldt gjort är att få fram en långsiktig hållbar ekonomi som gör att det ska löna sig att arbeta och starta eget företag.

Det är ju Bidrag (sossar) som ställs mot arbete (Alliansen).
    Är tvungen att återupprepa min fråga, då jag fann INGET som svarade på detta.

Ditt svar kommer bli mycket intressant.
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 14:23:10 följande:
    De rödgrönas politik leder till rejält högre räntor och mer inflation, vilket ökar kostnadstrycket och leder till inbromsad ekonomisk återhämtning.

Det Anders Borg och Fredrik Reinfeldt gjort är att få fram en långsiktig hållbar ekonomi som gör att det ska löna sig att arbeta och starta eget företag.

Det är ju Bidrag (sossar) som ställs mot arbete (Alliansen).
    Den där jävla skogen är i vägen igen för dig.
    Du pratar som någon har indoktrinerat dig, lite "vi och dom" retorik.
  • Carnitas
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-18 15:02:56 följande:
    Eh, nej. Till och med många vänsterröstare har insett att när det kommer till ekonomisk politik är det M som är bäst. Så det är snarare du som är ute och cyklar.
    Vad är det jag är ute och cyklar om?
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 15:54:29 följande:
    Vad ligger din intelligensnivå på egentligen? Om du inte förstår vad jag har skrivit så är det inte mitt problem, du verkar uppenbarligen ha svåra problem med läsförståelse. Du har ingen i närheten som kan hjälpa dig att tolka vad jag skrev??

Men man kan inte begära så mycket från en person som inte ens har koll på när det var val i Sverige.

Min fråga kvarstår och är fortfarande obesvarad.

Svar på tråden Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!