Träningsutmaning
Åh vad bra! Var ju med på samma utmaning som dig i våras och det var mycket motiverande! Så jag är med! Måste verkligen ta tag i min träning igen efter sommaren!
Åh vad bra! Var ju med på samma utmaning som dig i våras och det var mycket motiverande! Så jag är med! Måste verkligen ta tag i min träning igen efter sommaren!
Vad roligt, då blir jag inte helt ensam iaf. Jag kämpade hela våren för att gå ner i vikt, men sen kom sommaren och kilona är tillbaka igen.
Vad bra ni kämpar! Själv blev jag förkyld direkt när jag la till tråden och nu har jag dessutom feber Typiskt!
Åh äntligen!!! Pass 1/60! Nu är jag och barnen friska! Har varit med ena barnet på orientering. Sprungit fram och tillbaka i skogen 1 timma! Härligt! Hösten är underbar!
Pass 2/60 lunchpromenad
Pass 2/60 jogging 7,5 km
Äntligen frisk nu! Tyvärr är ju formen inte som i våras
Hade visst svårt att räkna i mitt förra inlägg. Idag har jag joggat/gått 11 km. Pass 4/60 avklarat!
Pass 5/40 lunchpromenad
5/60 menar jag
Pass 6/60 lunchpromenad igår! Vill så gärna ut och jogga men jag är förkyld IGEN
Var ute och promenerade med yngsta dottern som försöker lära sig cykla. Det blev en massa stopp överallt så jag räknar det inte som träning. Skönt att komma ut i alla fall!
Hur går det för er alla? Det är så tyst här i tråden...