Träningsutmaning
Fortfarande förkyld här!!!!! nu måste det bli bra snart! Vill så gärna ut och springa! Hoppas att det går bättre för er!
Fortfarande förkyld här!!!!! nu måste det bli bra snart! Vill så gärna ut och springa! Hoppas att det går bättre för er!
Pass 7/60 simning 1 km
Pass 8/60. Sprang och gick 40 på löpbandet igår! Tänkte jag skulle springa ute idag men det regnar. Får se om det blir av.
Det blir svårt att få till 60 pass till julafton ser jag.
Pass 9/60 Joggingtur på nästan 10 km härligt med höst
Pass 10/60 4,6 km promenad!
Pass 11/60 9 km jogging.
Hur går det för er andra? Kom igen nu! Jag känner mig ensam här!
Mee: snyggt!
Har sprungit och gått 3 km med min dotter! Så pass 12/60
Pass 13/60 lunchpromenad
Lunchpromenad idag igen 14/60. Skönt att komma ut i brist på tid för att träna.
Pass 15/60 - 9 km på löpbandet! Snart blir det god middag med efterrätt!
Åh vad bra det går för dug solstråle! Nästan så att jag får dåligt samvete att jag inte har tagit mig för att komma iväg på träning själv! Känner att det blir lite svårt för mig i helgen att kunna träna då jag jobbar natt och inte hinner träffa familjen nästan. Men nästa vecka kommer jag igång igen :)
Pass 16/60 kvällspromenad 3 km ca 30 min!
Oj! Tråden har funnits i två månader och på den tiden har jag rört på mig dvs tränat eller bara promenerat 16 gånger. Det är verkligen inte ok! Alldeles för lite! Menar inget illa mot någon. Men jag måste hitta mer tid för träning!
Gjorde pass 17/60 igår. 1 Tim på löpbandet!
Pass 18/60 jogg och promenad!
Förkyld nu igen
Löpband 30 min i ons Pass 19
Jogg 60 min ute idag pass 20/60.
Nån som är med?
Har också blivit förkyld. Blev det efter den intensiva arbetaperioden :( Jag som var så taggad att komma igång igen nu när jag har min lediga period :(