Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
Ja absolut väljer man snitt framför sugklocka/tång. Hemskt men ibland behövs även det.
Ja, det måste vara jobbigt att tänka bebis hela tiden :/ nu hann vi aldrig tänka mer än "det händer när det händer" eftersom det tog sig på första "försöket" så tänkte jag inget spec inför färsta mensen eftersom jag aldrig kunde tro att det skulle gå så snabbt, det gör väl ingen liksom. Men rätt som det är så händer det, så jag tror på att vara i nuet och fortsätta vardagen som den är. Nu är givetvis inte det de minsta lätt när man försökt gång på gång, kan jag tro av erfarenhet från vänner som haft svårt och som har svårt än idag med att få till plusset. Orättvist som sagt :/ jag tycker du gör det bra som är så lugn. Di verkar mer självsäker och harmonisk nu än i början av inläggen så jag rycker du är jätteduktig som är så lugn och go i allt :) hejar på dig med båda tummarna klämda!
Ja ibland har man tur! Hade det tagit på vårt första hade bebis kommit runt 20 Januari. Men jag orkar typ inte stressa över det, var lugn runt det hela fram till november och sen ökade stressen tills nu, så är tillbaka i lugnet iaf vilket känns grymt skönt. Awh, tack! <3 tempen sjönk dock ytterligare idag så mensen kommer idag eller imorrn, bara ta nya tag då :)