Frallanz skrev 2015-02-08 00:35:40 följande:
Ja, dessa namn fick jag som förslag också när jag frågade folk om namn. Det var Ove, Örjan, Sigge och allt gammaldags. Nej, jag vill ha ett enkelt och smidigt namn just nu. Kanske vid nästa barn känner jag för nåt annat, men just nu klingar Liam bra :)
Alldeles riktigt att du tänker på annat, bra där :) men du, mina bröstvårtor var ömma som blåmärken när jag väntade min mens innan jag plussade, brukade som sagt ha ont i brösten innan men inte enbart i vårtorna men det fattade inte jag då.
Ja men skulle du vara skengravid så vet du ju iaf hur det kan vara med symtom :) jag önskar att jag haft lite mer symtom än en stor trötthet och ömma vårtor. Inte haft nånting alls som alla andra verkar ha, haft enbart bröstvårtorna och trötthet + foglossning nu. Mått oförskämt bra hittills, nen man ska inte klaga! :) håller tummarna för dig!
Folk verkar gilla dessa gamla namn, och så fort man nämner ett ovanligt namn så tror man att man är bättre än andra tydligen.. :s förstår inte riktigt :p
Hm skumt :s mindre illamående nu än då jag varit ordentligt skenis innan kom jag på nu.. Får se om mensen var värk pga ett embryo eller pga mens, ska bli spännande att se. Håller koll på tempen stenhårt just nu och går den ner kommer jag bli besviken men då får jag iallafall mens så vi kan försöka igen. Kissar onödigt mycket också, måste kliva upp tidigt på morgonen. Hade jag haft lite ont under kissadet hade jag direkt misstänkt urinvägsinfektion, men känns som vanligt.. Tycker urinet luktar jättekonstigt också, har lust att testa imorn men känns onödigt då det är äl +14 på måndag så mensen kommer nog då :p
Ja, symtom vet jag nog vid detta laget, men tycker det är skumt att du inte har mer symtom,men bara njuta av det! ;)
Sista symtomet som är starkare nu än förr är tröttheten, är trött hela tiden och skulle kunna somna sittandes på jobbet.. :/