Pco och lchf?
Hejsan,
Känns konstigt att vara tillbaka på sidan, skapat ett nytt konto nu ska se om denna sidan ger lika mycket som den gjorde förr, jag var med här 2008-2009 då jag och min fd kille genom gick IVF behandlingar för att bli med barn. I den processen fick jag veta att jag hade PCO. Vi blev gravida bägge försöken, men slutade inte bra då jag först ficka missfall och sedan utomkvedshavandeskap som gjorde att jag nästan miste livet. Efter de förändrades allt, vi gick några år senare i sär och efter ett tag ensam hittade jag min underbara fästman, och vi planerar nu både bröllop och barn.
Jag har berättar för honom om mina tidigare ivf och om missfallen och vilken skräck jag bär över att bli med barn igen, jag går hos en psykolog och pratar om detta en gång i veckan då jag ännu inte kommit över det.
När jag fick veta om att jag hade pco fick jag inte mer info än så, jag har även genomgått utredning om varför ja får missfall men de fann inga fel utan sa att jag bara haft otur.
Idag började jag söka om pco och fick veta att lchf varit räddningen för många och att många fått fantastiska resultat med vikten men även med att bli gravida,
Så är de fler i samma båt, som blivit gravida av lchf, försöker bli eller planerar?
Dela gärna med er, för just nu känner ja mig rätt ensam bland alla mina vänner som har alla sina söta barn och som aldrig ha svårt att bli gravida.