Ska se om jag minns alla dina frågor
Väska till vagnen har jag skötväskan. Alltså bara en. Ska vi åka iväg med bil tar jag bara av skötväskan som annars hänger på vagnen, så har en väska.
Jag ammade min dotter i närmare ett år, så allt fungerade jätte bra för oss. Hon var en jätte snäll bebis och verka nöjd med det hon fick från mig.
Jag kan trycka ut lite nu och ibland kan jag se att det kommit i bh toppen och blivit hårt. Så mjölk är där, men de kommer ihåg sen när bebisen suger. Så hoppas verkligen det fungerar denna gång också. Det är så smidigt att ha med sig allt och det är gratis.
Känner samma som du, den där känslan skitsamma när känslan. Men Gud vad sambon tjatar nu hela tiden. Får se om jag vågar mig på oljan imorgon vill egentligen inte ha diaree, men bebis vill jag få ut. Det positiva med oljan är ju också att du slipper bajsa ner dig i bilen eller på förlossningen. Du tömmer tarmen hemma, hehe..
Ja, frågan om vagnen. Jag har en tunn overall, en åkpåse och massa filtar. Vet inte vad som är bra eller värmer bäst. Tror vi får testa oss fram. Vi hade sittdelen på vintern sist och då hade vi en rejäl åkpåse till tjejen som då också hade en tjock overall.
Hörs imorgon. Lycka till inatt om något sker. Kramar
Pernilla0414 skrev 2014-10-12 19:54:34 följande:
Hehe nä han bara luras hela tiden :) sambo tro han kommer denna natten till den 13:e, kul att han somna med förhoppningar nu varje natt iaf som jag gjort i tre veckor ;) man kan bli rätt trött av all spänning, ena stunden är jag jätte pirrigt glad och nervös och andra sekunden uppgiven och typ"skitsamma"-sur.
Dottern tro inte det kommer någon bebis längre, jag hade ju "lovat" henne senast den 10/10 haha. Nu lämnade jag henne till sin pappa, lika tungt varenda gång! dock förenkla det om det sker på natten, slipper vi ringa o härja mitt i natten, nu är det bara lilla vovven vi måste köra o lämna :)
En liknande dag som igår, mkt mensvärk o förvärkar på fm, sedan en hel del hugg mellan benen och på kvällen är det många sd.
Men å då vill ja me ta sån olja :P haha
Du få prova först om de funka denna gången med så kommer ja med ta de ;)
Ja det ska bli kul o se om du få en liten flicka till, om jag ha rätt :)
En sak jag undrar, kunde du amma, hur länge?
Jag hade en bra teknik men ändå så dålig mjölkproduktion, hon var aldrig mätt. Slutade efter två mån. Nu, när jag är gravid ha ja lyckats klämma fram nån droppe men ikväll när jag prova gick det inte ?! Hur mkt jag än mosade brösten :(
Har man en väska till barnvagn o en skötväska ?! Trodde de va samma?! Haha.. Va så många år sen ja gick med barnvagn så ha noll koll! Likadant hur "klär" du din barnvagn? Köpt både lammskinn o "åkpåse" ?