• BigMami

BF inom två månader

Åh vad spännande! Låter ju verkligen som att det är på gång

Men vadå, för omföderskor kan det ju gå mycket snabbare! Vilken inkompetent BM du fick. .. Hoppas verkligen att bebis kommer nu Om den inte redan har det..

Massa lycka till! Snart har du din klimp i famnen. Blir mega avis. Vill ju också snusa bebis.. Så mysigt!

Kram

• BigMami

Åh jag som hoppades på att du skulle presentera den lilla nu :-/ Fy så tråkigt!

Jag tror också att det kommer gå snabbt när det väl sätter igång

Lycka till!

Kram

• BigMami

Tycker så synd om dej Hoppas verkligen att liten tittar ut nu! Jag tyckte att det var hemskt att gå över med två dagar med två av mina barn. Usch!

Håller tummar och tår hårt nu och hoppas på att den kommer i natt

Kram

• BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-21 20:18:13 följande:

Tack. Nu börjar man tyvär vänja sig vid den gravida magen och att ingenting händer. Men hoppas innerligt att jag slipper bli igångsatt så att kroppen själv är med på allt. Och snabbt ska det gå.

Snart så har du din guldklimp
  • BigMami

Men nu tror jag i alla fall att du har fått din bebis när du inte har skrivit idag

Hoppas det i alla fall!

Kram

• BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-22 21:27:24 följande:

Ingen bebis än går bara och väntar och har jätte tråkigt..

Men herregud vilken envis liten! Fy sjutton vad jag tycker synd om dig. Så himla tråkigt att sysselsätta sig de här dagarna. Man känner sig bara stor och klumpig!

All lycka till, till dej att den kommer just IDAG

KRAMAR <3
  • BigMami

Ja det går så fort när de väl är ute Denna eviga väntan på bebis och plötsligt är de stora! Min äldsta fyller 12 och det känns som om det var igår han föddes...

Gud så envis liten du väntar på! Hade du barn sedan innan?

• BigMami

Jag har varit så ARG sedan i söndags då jag fick knas på min familjelivssida och kunde inte komma ut på den. Jag har ju varit så nyfiken på hur det har gått för dig och bebisen.

Blev så klart jätteglad att se att han är här nu äntligen! & så stor gosse

Tråkigt att det gick som det gick med dig. Usch vilken dramatik och stackars pappan! Hoppas ni för övrigt mår bra och snart får komma hem.

Ett jättegrattis till dig i alla fall!

Kram

Vad har era be isar fått för namn? Vilken var det som skulle heta Charlie?

Svar på tråden BF inom två månader