• BigMami

BF inom två månader

Pernilla0414 skrev 2014-10-15 18:27:38 följande:

Tömt tarmen en gång till o ännu mer blodblandad flytningar ha kommit.

Värkar var femte min senaste timmen. Men så pass hanterbara att jag ska gå på hockey?! Haha lär ångra mig men det är så tråkigt att vara hemma o klocka hela tiden. Tro nog detta kan bli utdraget.

Är som starka starka sammandragningar och tryck ner och mensvärk mest framtill.

Njaa vi får se va detta bär av :)) jag förstår din avundsjuka, hade känt likadant om det var tvärtom!!! Hoppas du snart få ont eller få du be sambon "hinnsvepa" dig :P

Kram

När förlossningen startade med min trea gjorde inte mina värkar så speciellt ont heller. Kändes som sammandragningar kanske? Jag behövde inte ens ta alvedon! Jag fick också blodblandad slempropp.. Den förlossningen tog 30 min..... Hann inte ens bli inskriven.. så någonting är ju klart på G!
  • BigMami
    Pernilla0414 skrev 2014-10-16 07:36:06 följande:

Nu är han här , lille Charlie :)

Det var latensfasen 13.30

Riktiga värkar 21.00

Krystvärkar 01.00

Föddes 01.22

Allt gick bra o vi mår bra

Ha inte sovit något än så ska blunda nu :) vi hörs lite senare. Hoppas du mår brA?! Kram

(Hinnsvepning is the shit) ;)

Men GRATTIS! Å så underbart söt Supervacker!! Blir alldeles tårögd. Hoppas ni mår bra & att allt gick bra och att ni får komma hem snart.
  • BigMami

Grattis till prinsessan

Snart kommer den sista bebisen tror jag! Den som väntar på något gott..

Lycka till nu!

• BigMami

Va tråkig att den har det för bra där inne! Är du säker på att vräkningsordern har nått fram? Nä, skämt å sido.. Lider verkligen med dej

Hoppas och håller tummarna på att du får en hinnsvepning som fungerar toppen!

• BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-18 19:46:11 följande:

Nä, vräkningen mår inte fram. Kontraktet är slut om en vecka iallafall och då är det minsann ingen som bor i mig hehe..

Tyckte jag hade lite mer ont i ryggen nu ikväll, så hoppas det smäller till inatt .. Men hoppas inte allt för mkt.

Kram

Meeen åh! Skönt i alla fall att veta att den är vräkt om någon vecka Du skämmer bort bebisen i magen Hoppas , hoppas det kommer igång inatt! Har ju inga bra tips att komma med heller då den kommer när den är redo.. Typiskt!

Krsm
  • BigMami

Men nu har det varit tyst i tråden och jag HOPPAS på att du är inne och föder bebis nu, Jessica

Kram!

• BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-19 20:02:40 följande:

Tyvär ingen bebis idag heller. mitt hopp är hinnsvepning imorgon hos bm. Tycker att jag haft lite fler sammandragningar/förvärkar idag, men det utvecklas inte till något mer.

Kanske vaknar inatt, annars får jag hoppas det hjälper imorgon. Ska vara hos bm kl 10 imorgon sen ska jag minsann föda barn..

Kram

Men så tråkigt

Då hoppas vi på att hinnsvepningen gör susen i morgon Håller tummarna hårt!
  • BigMami

Hej!

Hoppas det har gått bra idag på besöket och att allt kommer igång nu!

Kram

Svar på tråden BF inom två månader