BF inom två månader
Väntar mitt andra barn och är gravid i vecka 36. Börjar bli smått nervös eftersom min första förlossning var lätt. BF är 10/10. Någon som känner för att skriva av sig och följa varandras resa mot förlossningen..?!
Väntar mitt andra barn och är gravid i vecka 36. Börjar bli smått nervös eftersom min första förlossning var lätt. BF är 10/10. Någon som känner för att skriva av sig och följa varandras resa mot förlossningen..?!
Tack så jätte mycket.!
Håller tummarna att det snart är dags för Er! Jag tycker Ni är så duktiga och kämpar Snart är de små hos er..
Haha, usch vilket hemskt inlägg jag skev igår. Bara en massa klagande. Idag har jag inte än så ont i ryggen så som jag hade igår. Så idag är en bra dag. Fortfarande tryck neråt och massa rörelse. Men den lilla/lille trivs bra där inne tyvär.
Då får du se bebisen också? Jag hade nog tyckt det hade varit jobbigt att åka in och sen hem igen, även om det är en bra kontroll förstås. Men när man åker in vill man ha med bebis hem.
Två dagar idag till bf. TVÅ små dagar.
Plus två veckor om bebisarna trivs för bra.
Och nu har dom börjat bygga på ett nytt hus bredvid vårt, så hoppas verkligen inte dom ska väsnas för mycket sen när bebisen är ute, känner ilskan redan när dom väcker bebisen som precis somna. Finns alltid något att vara arg över. Hehe.. Kan säga att igår höll jag på att gå ut och skrika på dom att dom skulle hålla käften för att jag hade så ont. Haha.!!
Dottern mådde bättre idag, så klart. Idag ville hon inte alls till dagis. Hon har fått dom små gummibanden man pysslar ihop armband av och älskar det. Blev så glad igår att hon satt lugnt med mig och pyssla ihop armband utan att vara sur. Det värmde i mamma hjärtat.
Ha en underbar dag, så skrivs vi senare ikväll. Kram
Nu tro ju jag du fått bebis eller är inne där du inte skriver :P du bruka alltid skriva innan 10.00 haha
Hoppas du ligger o krystar just nu ;) här händer ingenting :(
Nu tro ju jag du fått bebis eller är inne där du inte skriver :P du bruka alltid skriva innan 10.00 haha
8 veckor. Förstår hur du känner.r det dit första barn? Du kommer bli mer och mer otålig ju närmare du kommer bf
Tack för lyckoönskningarna och detsamma till dig.
Mitt andra barn, men känner mig mer otålig denna gång haha
Tack själv :D
Hehe. Tyvär har jag inte fött barn eller fått några tecken på förlossning.
Tänkte detsamma som du när jag skrolla ner, att jag skulle få läsa att du hade fått din bebis eller att förlossningen startat. Väntade mig en bild på bebis, hehe.
Hade verkligen blivit jätte avundsjuk på dig om du skrivit att din förlossning var igång eller att du fött inatt.
Nä, imorgon är det dags, bf dagen är här. Jag har faktiskt lugnat ner mig lite och bokat in en massa träffar med anhöriga och vänner för att slippa tänka för mycket. Är inställd på två veckor, vi vet ju att vi har våra bebisar i våra famnar inom två veckor och dom två veckorna är egentligen ingenting.
Håller tummarna att vi får våra älsklingar inatt eller imorgon.!
Kram och lycka till om något händer.
Man är mer otålig andra gången men tiden går så snabbt.
Mitt andra barn, men känner mig mer otålig denna gång haha
Tack själv :D
Hehe. Tyvär har jag inte fött barn eller fått några tecken på förlossning.
Tänkte detsamma som du när jag skrolla ner, att jag skulle få läsa att du hade fått din bebis eller att förlossningen startat. Väntade mig en bild på bebis, hehe.
Hade verkligen blivit jätte avundsjuk på dig om du skrivit att din förlossning var igång eller att du fött inatt.
Nä, imorgon är det dags, bf dagen är här. Jag har faktiskt lugnat ner mig lite och bokat in en massa träffar med anhöriga och vänner för att slippa tänka för mycket. Är inställd på två veckor, vi vet ju att vi har våra bebisar i våra famnar inom två veckor och dom två veckorna är egentligen ingenting.
Håller tummarna att vi får våra älsklingar inatt eller imorgon.!
Kram och lycka till om något händer.
Ingen bebis här heller än så länge. Men dagen är inte slut än. Jag tycker att jag har mer ont efter bm besöket idag. Hon klämde och hade sig och nu gör det mer ont i blygbenet och lite i ryggen. Håller tummarna att vi inte går över helgen iallafall.!!
Tack och lycka till själv. Tror garanterat att du kommer föda innan jag och jag kommer gå över och bli galen. Hehe.
Trevlig fredag.
Nej blir nog ingen bebis idag heller känns det som. Då blir det det tunga klivet till att gå över bfdagen. Men visst för varje timme som går så är vi närmre våra gulleputtar.. Dock är ju ovissheten det som plågar, om jag visste ex den 14/10 så hade det varit så mkt enklare att ta sig igenom dagarna, sluppit bli galen av att känna o leta efter tecken.
Ha en bra fredag och lycka till om du ha turen att föda idag ;) kram
Ingen bebis här heller än så länge. Men dagen är inte slut än. Jag tycker att jag har mer ont efter bm besöket idag. Hon klämde och hade sig och nu gör det mer ont i blygbenet och lite i ryggen. Håller tummarna att vi inte går över helgen iallafall.!!
Tack och lycka till själv. Tror garanterat att du kommer föda innan jag och jag kommer gå över och bli galen. Hehe.
Trevlig fredag.