Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma
    Hippo83 skrev 2014-10-21 11:04:16 följande:

Vad tror ni? BIM-1

Min sambo är kolugn och tycker vi ska vänta och kolla på fredag igen, dit är det ju jättelångt...

Jag ser 2 streck, men vänta någon dag eller ta digitalt. Vågar mig på ett grattis!
  • 1StoltMamma
    littlemissE skrev 2014-10-21 15:47:26 följande:

Håller med!! Har är det Bim -5 lr 7..

När tänker du börja testa?
  • 1StoltMamma
    littlemissE skrev 2014-10-21 16:53:49 följande:

Så klart har jag redan testat ;) hehe men det va negativt. Hoppas att det är för lite hormoner än bara. Känns som om att jag är gravid. Är så mycket som inte är som vanligt. Hoppas på ett + om några dagar :)

Aha ja jag hållet tummarna för dig, jag testar på lördag eller till och med fredag. Känns som deär något denna månaden faktiskt. Hoppas jag inte har fel
  • 1StoltMamma
    Hippo83 skrev 2014-10-22 07:33:09 följande:

Du såg så rätt!

Plussade digitalt imorse.

Lycklig och skakis.

åh va kul, Grattis!

Sent igår fick jag en konstig känsla i magen Bim-7 var som de knep till i någon minut i ca 2-3 minuter sen har jag molande värk från och till men liksom lite mer på höger sida... Inte känt så innan
  • 1StoltMamma

Har mensvärk som tusan nu och känns som precis innan man får mensen, som minuten innan som att de ska rinna till... Men bara att vänta och se om den dyker upp på tisdag

• 1StoltMamma
    rosali84 skrev 2014-10-22 21:40:56 följande:

Tog ett till, fast jag inte skulle ta fler nu. De första kunde jag se svaga svaga streck på. Därefter fick jag helt blanka och även helt blankt på CB. Idag ser det ut så här. Ännu ett spökstreck? Ska aldrig mer köpa dessa från Gravidkollen iaf :( Kände igår, med säkerhet, att mensen var på g. Idag; ingenting. BIM-1. Dags att ta ett möte med Anonyma Graviditetstest-missbrukare ;)

Tycker jag anar något svagt, men testa med kanske ett digitalt om någon dag. Så får du svart på vitt.
  • 1StoltMamma

När de kommer till tester s å köper jag 10 pack för 39 kronor... Men iaf så tänkte jag testa på lördag är på Bim-4 då. Jag fick förresten precis reda på att min kära syster ska ha barn till sommaren. Hade varit kul att man hade fått ungefär samtidigt

• 1StoltMamma
    Sommar15 skrev 2014-10-23 01:30:06 följande:

Tog nytt test idag som var helt blankt. Vet varken ut eller in... Har inga fler nu så får vänta tills på söndag för att ta ett till. Vad tror ni?

Är det det positiva eller negativa testet som visar fel? Eller tidigt missfall?

Så ledsen nu... Varför hoppas liksom.

När har du
Svar på tråden BIM oktober 2014 -