BIM oktober 2014 -
Massor av plus bara trillar in, Grattis till er!
Massor av plus bara trillar in, Grattis till er!
Vad tror ni? BIM-1
Min sambo är kolugn och tycker vi ska vänta och kolla på fredag igen, dit är det ju jättelångt...
Bim -7 och tiden kan inte gå saktare....
Håller med!! Har är det Bim -5 lr 7..
Så klart har jag redan testat ;) hehe men det va negativt. Hoppas att det är för lite hormoner än bara. Känns som om att jag är gravid. Är så mycket som inte är som vanligt. Hoppas på ett + om några dagar :)
Du såg så rätt!
Plussade digitalt imorse.
Lycklig och skakis.
Har mensvärk som tusan nu och känns som precis innan man får mensen, som minuten innan som att de ska rinna till... Men bara att vänta och se om den dyker upp på tisdag
Tog ett till, fast jag inte skulle ta fler nu. De första kunde jag se svaga svaga streck på. Därefter fick jag helt blanka och även helt blankt på CB. Idag ser det ut så här. Ännu ett spökstreck? Ska aldrig mer köpa dessa från Gravidkollen iaf :( Kände igår, med säkerhet, att mensen var på g. Idag; ingenting. BIM-1. Dags att ta ett möte med Anonyma Graviditetstest-missbrukare ;)
När de kommer till tester s å köper jag 10 pack för 39 kronor... Men iaf så tänkte jag testa på lördag är på Bim-4 då. Jag fick förresten precis reda på att min kära syster ska ha barn till sommaren. Hade varit kul att man hade fått ungefär samtidigt
Tog nytt test idag som var helt blankt. Vet varken ut eller in... Har inga fler nu så får vänta tills på söndag för att ta ett till. Vad tror ni?
Är det det positiva eller negativa testet som visar fel? Eller tidigt missfall?
Så ledsen nu... Varför hoppas liksom.