Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BIM oktober 2014 -

Får testa imorgon bim-4, ikväll känns inte lönt för de kommer bli minus då. Tror de blir minus imorgon med men har 3 test så.... Kan inte hålla mig

• 1StoltMamma

Testade nu på morgonen bim-4 men blev klart bara ett streck på stickan... Nä nu ska jag inte testa något mer innan bim, blir ju så himla besviken...

• 1StoltMamma

Jag är helt uppblåst, svullen mage och öm. Molvärk hela tiden också... Kanske tecken på mens? Men brukar inte bli så öm på magen.. någon mer?

• 1StoltMamma

Men nu är jag ett frågetecken ?..xxx var nyss på toa och jag hade liksom slemmig flytning, precis som vid ägglossning. Och har sådan mensvärk som jag nästan mår illa av. Är på bim-4

• 1StoltMamma

Lite äckelvarning! ....Har någon här hört talas om att man kan ha slemmiga flytningar precis innan bim ? Jag har typ ägglossning flytningar nu och har bim på fredag? Blir inte klok de har jag aldrig varit med om innan.

• 1StoltMamma

Jag känner mig jätte gravid men blir bara minus på stickan. Helt galet att man kan vara så skengravid

• 1StoltMamma

Va ? Jag fattar INGET. Hade så mycket symptom på ägglossning trots jag redan haft den så ägglossnings test och de blev positivt? Hur jag ska ju ha mens på fredag?

• 1StoltMamma
    Charlie40 skrev 2014-10-14 17:27:45 följande:

Ägglossningstest blir positiva när man är gravid :) ta ett gravtest med. Lycka till

Tog gravtest imorse som blev negativt, nu har jag ju ingen aning när mensen kommer om jag har äl nu.. igen ? Blir inte klok på detta. Grejen är att jag har ju alla symtom på äl
  • 1StoltMamma

Nu tog jag ett till ägglossnings test och det var negativt... Antar att jag får ändra mitt Bim ? Då jag konstigt nog hade äl igår? Vet inte hur jag ska räkna nu men tror de blir 14 dagar fram.. så mitt nya Bim blir den 28/10

Svar på tråden BIM oktober 2014 -