Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BIM oktober 2014 -

Hej jag kastar mig in här, ska ha besök av tant röd på onsdag och vet att det inte tagit sig denna månaden och min bim i oktober är 16/10 och blir försök 3 andra barnet och denna gången kör vi med ägglossningstest

• 1StoltMamma

Måste bara fråga för jag fick inte positivt utslag då jag skulle ha ägglossning även om jag hade alla symptom äckelvarning" med äggvite flytningar osv men ikke... Tror jag har haft de någon dag senare för jag åkte in någon dag senare då de trodde jag hade cysta men de hade sett att jag precis haft ägglossning.. fattar inte hur symptomen kunde komma tidigare, är det vanligt?

• 1StoltMamma

Vi kör på varje dag. De funkade iaf på förra graviditeten så får hoppas de funkar denna gången med (^__^) Men har äl runt den 2-3 så kör på hela den veckan haha

• 1StoltMamma

Vi kör på varje dag. De funkade iaf på förra graviditeten så får hoppas de funkar denna gången med (^__^) Men har äl runt den 2-3 så kör på hela den veckan haha

• 1StoltMamma
    Alvolina skrev 2014-09-16 21:31:17 följande:

Igår gick tvättmaskinen sönder, idag fick jag mens och avslutade sedan kvällen med att krocka bilen med grannen. Vill bara gräva mer mig i ett djupt hål och försvinna ett litet tag.

Usch inte kul alls.
  • 1StoltMamma

Så nu kom tant röd och jag kan sikta in mig helt på oktober! Äl är runt den 4de så nu ska den prickas in och ge mig mitt plus haha

Svar på tråden BIM oktober 2014 -