Therese2014 skrev 2014-09-28 16:06:38 följande:
Okej haha då får sambon hålla sig i skinnet då:)
har inte haft någon koll alls innan hur jag har haft det runt äl och mens men denna gången när man försöker har jag märkt att jag har haft ont i brösten sen äl(upp mot armhålorna) men jag vet inte om jag brukar ha det haha har inte varit så uppmärksam tidigare:) får hoppas att det är symptom för jag minns inte att jag haft ont i en hel vecka tidigare:p
Åh det tycker jag att du ska göra, hade också tänkt mig fredag:) Jag förbereder mig inte på ett plus men jag har inte heller något tålamod att vänta, eller att springa till toan hela tiden för att kolla efter mens, nej då testar jag hellre tidigare:)
Hehe ne jag vill inte heller springa och kolla efter mens :p Dessutom tror jag att de flesta ska kunna testa positivt 2-3 dagar innan beräknad bim, och om det är så vill jag inte vänta längre i onödan (;
Hoppas det är symptom för dig! Slutade du nyss med preventivmedel eller har ni börjat försöka oskyddat nu? Det kan ju ta ett tag för kroppen att komma i synk och innan man lär sig hur den fungerar.
När jag slutade med mina piller i juli mådde jag jättekonstigt och hade konstant ont i magen i 2 veckor. Sedan har kroppen ställt om sig och jag har börjat känna av mensvärk och pms mer nu än någonsin. Är jobbigt men då vet jag att det nog är som det ska nu iaf :)