• MorCaa

Bf Maj 2015

Igår berättade vi för hela min sambos familj. Hans mamma fyllde 50 år så vi passade på att hitta på nåt kul.. ;) jag gjorde en litet quiz (de älskar lekar, qiuz mm) där svaren bildade bebis 2015. Efter ca 5 min ställer sig en av dem upp och säger är du med barn?!? Jublet, skratten, tårarna och förvåningen som kom efter var underbara.. Såå kul att de blev så överraskade.. :) nu känns allt så mer verkligt.. ;)

• MorCaa
    Menlotta skrev 2014-10-26 11:31:05 följande:

Haha ja men det är väl alltid nåt :)

Jag har ju istället fått panik och börjat drömma mardrömmar om att bebis kommer och att jag inte alls har något klart hemma! Det negativa med det beskedet ;) haha

Min mamma gick över tiden med alla hennes minst två veckor så jag var övertygad om att så skulle det bli för mig med mät jag väntade min första.. :) han kom en vecka tidigare och jag hade inte ens köpt varken barnvagn eller babyskyddet.. (Hade ju tid på mig trodde jag) :P
  • MorCaa
    Menlotta skrev 2014-10-26 14:35:25 följande:

oj! det är nog något jag är rädd för. Vill verkligen ha allting klart så jag kommer nog vara klar redan i Januari haha 

Ja jag med förmodligen.. :P
  • MorCaa
    Elsa83 skrev 2014-10-26 13:18:24 följande:

Oj så fin mage! Jag längtar! Är bara i vecka 9+3

Men byxorna börjat bli trånga ;)

Hur ser era andra magar ut?

Tack så mycket! :) det är lite svårt att dölja det nu..;)
  • MorCaa
    fantasifull skrev 2014-10-26 22:12:04 följande:

Det är förstoringen på bilden:) jag frågade när jag var på kk. ^^,

Åh, tack för info! :)
  • MorCaa
    fantasifull skrev 2014-10-26 22:12:04 följande:

Det är förstoringen på bilden:) jag frågade när jag var på kk. ^^,

Åh, tack för info! :)
  • MorCaa
    fantasifull skrev 2014-10-26 22:16:40 följande:

10 dagar till kub, nedräkningen har börjat på riktigt. Har sett Bullen 2ggr men kan knappt bärga mig :D

Härligt! Jag var toknervös inför mitt.. Va sååå rädd att det skulle vara nåt fel.. Så skönt nu när det är gjort.. :)
  • MorCaa
    Yonndax skrev 2014-10-27 09:15:57 följande:

Vad härligt. Längtar själv tills min mage börjar att synas. Nu är jag åt det större hålet sedan innan så det lär väl ta ett tag innan det ser ut som en bebisbula och inte bara en stor mage. Är i v 9+2 idag. Hoppas att det börjar synas lagom till Jul =)

Ja och när det väl börjar så går det undan.. ;)
  • MorCaa

Vi fick låna en sån där doppler av en vän så igår hörde vi hjärtat för första gången.. Såååå mysigt!! <3

Svar på tråden Bf Maj 2015