Bf Maj 2015
När man ska ansöka om föräldrapenning, hur redovisar man vad man tjänat då? Via lönespec eller? Jag har inte mina sparade och har haft 3 olika jobb de senaste året :O
När man ska ansöka om föräldrapenning, hur redovisar man vad man tjänat då? Via lönespec eller? Jag har inte mina sparade och har haft 3 olika jobb de senaste året :O
Men hur ser jag det i ett arbetsgivarintyg? Där står väl inte vad man tjänat? Alltså man har ju varit sjuk vissa månader och haft obetald semester och så.
Jag har också rätt stor mage nu i vecka 12, men det är ju inte bebismage på mig iaf för när jag ligger på rygg och drar in magen så försvinner den. Men jag är riktigt svullen ;) Jag tänkte att svullnaden kanske lägger sig och den riktiga magen kommer senare?
Kub idag!! Wiiiiie!! Allt såg toppen ut och vi fick låg risk för kromosomfel.. :) blev flyttad från 3:e maj till 2:a maj.. (Känns rätt onödigt men ändå..) fy fan vad jag är lycklig nu!! Äntligen äntligen äntligen kan jag glädjas åt ärtan därinne!! :D
Var på vul idag. 12+1 för att kolla att bebis fortfarande levde efter största missfallsrisken. Haft två ma sen januari i år.
Vi fick se hjärtat slå o en bebis som mådde hur bra som helst o spelade fotboll o gjorde kullerbyttor. Helt magiskt!! Aldrig varit så lättad. Tårar av glädje :) det var verkligen fantastiskt att se mer än en liten böna. Utan nåt som se ut som ett litet barn.
Han sa att jag var i v 12 och en halv nånting. Så stämmer ganska bra med första vul. Nånstans mellan 12-13. Tänker nog samma BF till RUL nån gång o dec.
Här är min bild på ärtan.. <3
Haha jaha, då var det nog bara en slump att min bebis faktiskt var just 11 cm
Jag var mycket längre gången än vi trodde från början så är i vecka 16 nu hehe. Det gick fort! (15+1) trodde för bara två dagar sen att jag var i vecka 13 :)