• MorCaa

Bf Maj 2015

Hej hej! Hoppar gärna in här med.. BF 3/5 och är då alltså i vecka 6+1.. :) om allt går som det ska bli ärtan min fjärde! ;) ska på första UL nu på torsdag.. :) nån mer än jag som ligger hemma med sjuuuuk illamående och inte kan jobba? Funderar på sjukskrivning, nån som har erfarenhet av det? :)

• MorCaa
    MammaMia91 skrev 2014-09-09 19:22:13 följande:

Hej jag undrar om någon annan får ont i ljumskarna? jag har fått ont i min vänstra ljumske idag efter att ha varit ute på promenad innan idag. Kommer inte ihåg det från när jag va gravid med min dotter. 

En som jag känner fick så när det va ett utomkvedshavandeskap.. Jag säger inte att det är så men håll koll! Blir smärtan värre bör du nog prata med din BM.. Håller tummarna för dig! :)
  • MorCaa
    MammaMia91 skrev 2014-09-09 21:02:15 följande:

Glömde trycka i mitt namn igen :P

förresten börjar smärtan avta nu efter att ha vilat efter min långa promenad :P

Skönt! Då borde det inte vara nån fara.. :)
  • MorCaa
    Bebben84 skrev 2014-09-10 17:59:39 följande:

Jag har löst i sååå många trådar där dom fått svagt plus på sticka och sen neg på digitalt så jag är faktiskt LIVRÄDD för det här digitala testet :O

Jag tog digitaltest två dagar innan mens mest för att jag hade ett hemma som låg och "skräpade". Vi skulle ha väntat lite efter ett MA i våras och för att jag hade cellförändringar.. Men så gjorde vi bort oss EN gång och klart det tog sig.. Han knappt blinka innan plusset va där så oroa dig inte, det kommer gå fint! :)
  • MorCaa

Oj, nu är det jag som är glömsk!! :/ sorry jag båda ggr ovanför.. :)

• MorCaa

Ååååh!! Glömska jag....

Anonym skrev 2014-09-10 21:09:09 följande:

Inte fått nåt... :/ alltså jag är vääääldigt ny på familjeliv.. ;)

• MorCaa

Är såååå glad!!! Har precis kommit hem från mitt första VUL.. :) såg en ärta med nåt som tickar i mitten.. *lycka* blev sjukskriven en vecka för illamåendet.. WIIIIIE!!

• MorCaa
    wassan skrev 2014-09-13 15:52:56 följande:

åh mitt hjärta blöder ;( 

jag blöder ska åka in nu 

Nej! Hemskt! Håller alla tummar och tår att det inte är nån fara.. :(
  • MorCaa

Är det nån annan som mår så fruktansvärt illa?! Går på lergigan, sjukskriven, kan knappt röra mig än mindre fungera som mamma åt mina två.. Fan vad jag hatar det här samtidigt som jag är glad.. Så länge man mår skit är ju allt som det ska.. Men sååå SJUKT trött på soffan/sängen efter snart två veckor.. GAAAH!!

Svar på tråden Bf Maj 2015