rosahelikopter skrev 2014-09-13 11:43:06 följande:
Ja, men det är så frustrerande att aldrig kunna slappna av och njuta. Man ser var och varannan gå ut med det offentligt när dom plussat i princip, för dom är allt så självklart. Att bara för man får plus så blir det automatiskt en bebis. För mig är graviditet inte längre lika med gläjde, alltså missförstå mig inte nu.. Det här är verkligen det enda vi vill, men så fort plusset visar sig startar en lång, lång orosresa. Usch, blir ledsen bara jag skriver om det.
På måndag kl 15:20 ska jag vara där. Tack, vad gulligt av dig att tänka på mig!
Förstår precis vad du menar! Jag har ett MA i bagaget i januari i år. Denna gång kom lyckan med plusset och jag tänkte direkt att det här blir bra den här gången. Några dagar senare försvann lyckan och jag insåg att det kanske inte alls går bra.ä med tanke på sist. Man lär ju vara realistisk liksom .^^,
I torsdags några dagar efter BIM fick jag en liten liten blödning som försvar lika snabbt, först vart jag totalt förstörd men nu försöker jag ta lätt på den eftersom jag inte vill stressa upp mig. Förra gången kom blödningen tillsammans med sjuk smärta och vi åkte upp den här gången var det annorlunda. Den bara var dör utan någon förvarning. Hoppas att den var ofarlig men i bakhuvudet finns hela tiden oron.
Väntar med att göra vul några veckor för jag orkar inte åka in och ut på kk i flera månader.