Bf Maj 2015
En vecka kvar till RUL! :)
18+3
En vecka kvar till RUL! :)
18+3
Någon som vet vart man kan köpa mer gel till dopplern?
Går in i vecka 20 imorn.. Shit vad tiden bara springer iväg.. :)
Hörde det men hittade inte i deras sortiment på nätet. Får fråga på plats helt enkelt :)
Så fin mage :). Vi har väldigt lika magar :). Börjar det ta på din rygg?
Jag får åka idag till Apoteket och kika helt enkelt :) tack!
Jo mina fogar är ju katastrof. Använder stödbälte och tens varje dag. Och akupunktur en gång i veckan. Har även kryckor vid behov. Rygg och fogar mår pyton redan :(. Även ryggen uppe har jag ont i pga dom enorma och tunga brösten. Har svårt att sova pga värken. Är inte sjukskriven eftersom jag har en sån tjänst där jag kan jobba hemifrån så mycket jag vill. Det är min räddning just nu. Är på kontoret ca 6-8 timmar i veckan. Resten jobbar jag hemifrån. Kommer jobba mars ut. Sen blir det nog sjukskrivning testen av tiden. Tror inte jag kommer orka längre än så. Och det tror inte min sjukgymnast heller.
Vill inte ens tänka på hur det ska bli senare i graviditeten med all tyngd och smärta :/
En vecka kvar till RUL idag och jag spricker ju av längtan <3
Har ju inte laddat upp min RUL bild!! ;) allt såg kanon ut och vi väntar en liten kille.. :D
Tack :) och grattis till pojken :)
Va på Rul i morse, allt såg bra ut och stämde på dagen. För oss väntas en liten tjej :)
Hur har det gått för er andra som har vart/ ska på Rul? Skriv gärna sen o berätta :)
Va på Rul idag:)
18+1 bf 16 maj
Allt såg jättebra ut och vi väntar troligtvis en tjej till:)