Bf Maj 2015
Oj glömde klicka i mitt namn, det är jag som skrev ovanför (bf 16 maj) :)
Oj glömde klicka i mitt namn, det är jag som skrev ovanför (bf 16 maj) :)
Vad har ni för symptom?
Mitt ena bröst är väldigt ömt, lite illamående till och från men framförallt molande/ilande/stickningar i nedre delen av magen... minsta lilla tecken välkomnas men oron för mf finns alltid tycker jag... fick ett mf innan vår son, hoppas verkligen på att slippa dwt nu :/
Gah nu glömde jag igen.....
Vad olika det verkar vara med när man går till MVC första gången?
Med sonen så bodde vi först i Uppsala, dit skulle man gå första gången runt v.9 tror jag. Nu har jag flyttat till Sollentuna och när jag ringde dit ville de boka in ett första möte (hälsosamtal) så snart som möjligt! Så ska dit på fredag, då är jag i typ v.5+5 eller så. Sedan väntar VUL på måndagen efter, alltså 15/9. Men det bokade jag privat på egen hand eftersom jag hade lite blödningar innan BIM och innan jag plussade.
Symptomen ökar dock för varje dag tycker jag, så känner mig ändå rätt lugn (oftast iaf!)
Använder appen "gravdi app", den är lila, verkar bra :)
Me vad trött jag blir på mig själv, glömde klicka i mitt namn igen...
Står också gärna med där uppe! :)
Bullen11
28 år, Sollentuna, BF 16 maj
Här känns det som om illamåendet ökar successivt, inte så att jag måste keäkas men det finns där i bakgrunden nästan hela tiden. Känner även av yrsel flera gånger om dagen, ska fråga BM på fredag om det kan bero på brist av något (brukar ha dåliga hb-värden och hade det första tiden i min förra graviditet också). Brösten växer, vilket är underbart! Har saknat dem sedan amningen med sonen - det kändes så härligt och kvinnligt på något sätt! ;) de fortsatte ju knappast vara stora och fylliga efter amningen..... snarare tomma trötta tepåsar....... hehe :)
Är så nervös att jag skriver fel hela tiden :D. Är på äl+12 idag :)
Har blivit lite av en testnarkoman.... men kanske ska sluta nu?? *hihi* Tog detta idag när jag var hemma på lunchen, plusset kom innan ens teststrecket han komma - och sedan superstarkt! :)
Får be om en tumme eller två i morgon! Ska på VUL pga smärta i ena sidan.. :-/ Är så jäkla nervös! Har gjort ett antal VUL det senaste året och ingen av dom har haft något positivt att säga :(