Hatar du SD? Tänk om
Hatar du SD? Kolla på denna videon. Reflektera noga över den. Har SD verkligen så fel?
Hatar du SD? Kolla på denna videon. Reflektera noga över den. Har SD verkligen så fel?
Jag hatar inte SD. Jag föraktar deras partitopp och avskyr de anhängare jag träffat personligen. Varenda en av dem är nämligen rasist.
Jag hatar inte SD. Jag föraktar deras partitopp och avskyr de anhängare jag träffat personligen. Varenda en av dem är nämligen rasist.
Att komma med personangrepp på folk, är det samma sak som att göra reklam för sitt parti?
Så alla skandaler i SD som man läsa om i Aftonbladet har aldrig hänt?
Expo är lika vinklat som Avpixlat och Fria tider.
Jag har både läst om SD och hört dom i olika debatter på TV, och på dessa grunder gör jag mitt val att inte rösta på dom. Jag vet att det retar dig, men det är inget jag kan göra något åt.
När jag sitter och surfar på FL så ser jag sjukt många SD älskare..
När jag lämnar hemmet så stöter jag bara på folk som skrattar åt/ogillar/hatar SD..
Hihi
Det som är unikt med SD:s skandaler jämfört med de andra är att det som de avlönade SD-politikerna säger går stick i stäv emot det som man utåt säger i sin policy. Och då extremt ofta om invandrare, muslimer och hur man vill hantera invandrarfrågan. Antingen så har man dålig pli på de lokala politikerna eller så kör man med dubbla agendor. Den enda motsvarande skandalen jag kan minnas för de andra partierna är valstugeskandalen där Janne i Uppdrag granskning med dold kamera fick några lokala valarbetare att berätta sin syn på invandrare.
De andra skandalerna har mest handlat om sönderklippta kvitton, pampvälde, chokladköp, obetald TV-avgift, svart arbetskraft, lägenhetsköp osv. Men dessa har även resulterat i de har fått lämna sina uppdrag.