• ererwerregrtytry

Hatar du SD? Tänk om

Hatar du SD? Kolla på denna videon. Reflektera noga över den. Har SD verkligen så fel? 

• Svar på tråden Hatar du SD? Tänk om
  • tobbe01
    Aaamanda skrev 2014-09-01 14:28:42 följande:
    Det finns säkert några fast betydligt fler i SD. Jag har flera jobbarkompisar (tyvärr) som kommer att rösta på SD och de är rasister så det ryker om det. Väldigt öppna om vad de tycker om utlänningar. Sen tror jag inte att äkta rasister röstar på tex moderaterna eftersom de vill ha fortsätta att satsa på invandringen.
    Och per automatik så är det så att väldigt stor invandring är bra.....? Eller? Att "hata" 
  • tobbe01
    tobbe01 skrev 2014-09-01 14:37:03 följande:
    Och per automatik så är det så att väldigt stor invandring är bra.....? Eller? Att "hata" 
    ...ett riksdagsparti är rätt barnsligt förresten.
  • Aaamanda
    tobbe01 skrev 2014-09-01 14:37:03 följande:

Nej det har jag inte påstått.
  • tobbe01
    Aaamanda skrev 2014-09-01 14:48:33 följande:
    Nej det har jag inte påstått.
    Reinfeldt har "lovat" att hans parti borgar för att det kommer att satsas MER på invandrare/invandringen de närmaste åren. Sverige kommer att fortsätta ta emot flest invandrare i Europa. De som "hatar" SD ska lägga sin röst på Fredde tipsar jag. Istf att sabotera SD:s torgmöten och tramsa här på FL så är det så enkelt att lägga en röst på Fredde i valkuvertet. Det är det som är demokrati.
  • Oschlaka

Det skillnad på hat och förakt!

ererwerregrtytry skrev 2014-09-01 13:14:23 följande:

Hatar du SD? Kolla på denna videon. Reflektera noga över den. Har SD verkligen så fel? 

• tobbe01
    Oschlaka skrev 2014-09-01 14:58:09 följande:

Det skillnad på hat och förakt!

Det tycker jag är marginellt. Det är lika barnsligt att "förakta" ett etablerat politiskt parti som att "hata" det, och det är ju så bortkastat för ett parti försvinner inte hur mycket man än "hatar" det. Bättre då att investera sitt känslokapital i ett parti man gillar och sympatiserar med och kan göra bra PR för, och RÖSTAR på det.
  • Molle1981
    Tonårsmamman1 skrev 2014-09-01 13:17:14 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/article19457920.ab

När jag läser detta så inser jag hur fel SD är för mig.

Att du ens läser Aftonbladet, visar hur smart du är och vart har de fått källan, jo från Expo som sammarbeta med AFA och revolutionära fronten och även bedriver en hatkampanj mot SD, så det ligger helt säkert många hundar begravda här.
  • Oschlaka

Sådan ruttna partier som SD m.m gör att vi kommer få två partisystem som i USA.

För man kan ju inte låta vilken dåre som helst bilda parti!

Alla och allt behövs för samhällsutveckling. Tack SD för att ni får människor att vakna.

USA är bevis på det!

ererwerregrtytry skrev 2014-09-01 13:14:23 följande:

• Tonårsmamman1
    Molle1981 skrev 2014-09-01 15:26:14 följande:
    Att du ens läser Aftonbladet, visar hur smart du är och vart har de fått källan, jo från Expo som sammarbeta med AFA och revolutionära fronten och även bedriver en hatkampanj mot SD, så det ligger helt säkert många hundar begravda här.
    Att komma med personangrepp på folk, är det samma sak som att göra reklam för sitt parti?

Så alla skandaler i SD som man läsa om i Aftonbladet har aldrig hänt?

Expo är lika vinklat som Avpixlat och Fria tider.

Jag har både läst om SD och hört dom i olika debatter på TV, och på dessa grunder gör jag mitt val att inte rösta på dom. Jag vet att det retar dig, men det är inget jag kan göra något åt.

Svar på tråden Hatar du SD? Tänk om