• Kakan1976

Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014

maya02 skrev 2014-09-02 16:37:57 följande:

Hej tjejer! Jag hoppar också in i tråden då jag äntligen plussat!!!!!! Om än väldigt tidigt, är på dag 11 efter ÄP. Fick egentligen plus redan på dag 9! Fick tillbaka ett litet embryo på 4 celler som såg jättefint ut på dag 2. Är ju såklart sjukt orolig för missfall, men försöker njuta å hoppas ändå!

Är vårat tredje försök, förra gången blev inget av de 10 äggen befruktat å det var tal om donator. Så vi blev väldigt chockad att det kanske lyckats denna gången! Fick t.o.m en till frysen!! ????

När har du TD? Vilket är ditt beräknade förlossningsdatum?

Jag går in i vecka 6 idag :)
  • Kakan1976
    maya02 skrev 2014-09-03 13:13:22 följande:

Tagit test varje dag nu sen i söndags å det blir bara starkare för varje dag, men jag kan fortfarande inte förstå!!

Har TD på tisdag egentligen men det är ju typ 17 dagar sedan ET, men så länge orkar inte jag vänta på att testa! Har beräknat datum den 15 maj! :D

Härligt!

Några symptom? Jag fick en riktigt illamåenderush här idag :(. men det släppte igen och nu mår jag bara pyttelite illa igen...
  • Kakan1976
    ankilarsson32 skrev 2014-09-03 13:31:45 följande:

Jag känner absolut ingenting. Och imorrn går jag in i vecka 7, nej det är nåt som inte stämmer helt klart. Alla symptom har klingat av.

När slutade symptomen? Vad kände du innan? Hoppas verkligen att det fortfarande är en liten bebis i magen.

Stor kram
  • Kakan1976

Då hoppas vi att symptomen kommer tillbaka, att tiden går snabbt som sjutton och att allt ser bra ut på VUL. Håller tummar och tår!

• Kakan1976
    Litet moln skrev 2014-09-04 08:52:09 följande:

Håller med dig Maya att IVF är fruktansvärt påfrestande både psykiskt, fysiskt och inte minst ekonomiskt! Kan det då inte bara få gå bra när man äntligen har fått sitt efterlängtade plus!!!!

Ja det är för jävligt. Hur mycket ska man orka med?
    Litet moln skrev 2014-09-04 08:53:58 följande:

Jag hade testdag igår och det ser bra ut än så länge. Fick tid till VUL den 26/9.

Härligt!

• Kakan1976

Jag mailade barnmorskan igår om inskrivning och fick en första tid redan den 17/9, inkl. UL. Det är en vecka innan jag ska till Sahlgrenska så jag tar den också i hopp om att kunna känna mig lite lugnare efteråt...

Eller hur hade ni tänkt?

• Kakan1976

Mellan vecka fem och sex läste jag mig till nu, på UL är jag 7+0 så det funkar ju då. Hoppas jag. :/

Mått illa som sjutton idag.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014