• glaesir

Fler som planerar barn 2015?

Imorgon är det ÄL +6. Hade en 10 kronors blodblandad flytning på ÄL +4 (nidblödning??)

I övrigt har jag vänster bröst ömt, hugg i "tjejmagen" som ibland går ut i ryggen samt ömma bröstvårtor! Hoppas på plus! Har BIM den 13e

• glaesir
    FiiaN skrev 2014-10-05 19:22:05 följande:

Åhhh men gud! Låter ju väldigt positivt i alla fall! Själv känner jag inget alls :( ÄL+11... Fast rätt så inställd på att det inte tog sig efter den där blödningen jag fick...

Ja det Låter ju lovande! Men sen är ju första försöket alltid första och man vet ju inte hur kroppen spelar med en...
  • glaesir

Imorgon bitti testar jag med ÄL test (funkar tydligen som gravtest med!?)

ÄL +7 eller +8 imorgon, KAN ju visa

Håller tummarna!

Rustar på där nere ännu, ömma bröstvårtor, blodådror på brösten (KAN ha vart där förut), enorm trötthet, humörsvägningar. Både jag och sambon tycker brösten blivit större.

Idag vid lunch kände jag också hur det "ilade till" i dem!

• glaesir
    FiiaN skrev 2014-10-07 07:32:43 följande:

Men åååh hoppas :D Jaså gör det? Men det bästa är väl att kolla med gravtest. Äl test visar ju alltid lite streck :) Håller tummarna för er!

Testade imorse med morgonurin! Svagt streck, som ni säger kan ju äl tester visa svagt.

Fast dessa tester har även många gånger visat absolut ingenting! Svårt att säga...

BIM -7 idag iaf!

Köper gravtest och provar på torsdag, fredag
  • glaesir

BIM -5 för mig! Vet att jag hade ÄL 30/09 med hjälp av ÄL stickor!

I förrgår hände nåt som int brukar hända, höll på svimma! Har ALDRIG hänt förut! Veterinären skulle ta blodprov på hunden så susade det till av alkohol lukten dom lägger på först! Jobbar själv inom vården och har aldrig haft obehag..

Tycker även jag börjat må illa på förmiddagarna, kan lika bra va stress då hunden är dålig och jag vart på resande fot med honom.

Köpte iaf gravtest igår! När vågar man testa?

• glaesir

Tror nog jag försöker vänta till BIM dagen, på tisdag!

OM jag kan hålla mig!! Försöker iaf stenhårt till söndag

Åh så ivrig!!

• glaesir

Testar på söndag (BIM -2)

Har haft så konstiga flytningar nu sedan tisdags kväll, som flytningar som är liiite blodblandade...

Vad tusan kan de bero på??

Hade på ÄL+4 en ynka sätt blod i trosorna men det trodde MVC att var ÄL blödning.

Annars har jag vissa diffusa symptom som var starkare för några dar sen, hm...

• glaesir
    ticcer skrev 2014-10-11 11:15:30 följande:

Vad tror ni? BIM -4 idag och tog detta nu imorse

Vågar ej tro på det då det är från testlagret, dock ej från de numret som de va fel på :)

Så snälla säg vad ni tror:) Ska ta ett nytt imorgon bitti :)

Ser positivt ut
  • glaesir

Fan nu kom mensen, BIM -3 :'(

Positiva är ju att då kommer ÄL snabbare...

Var ju första försöket men är ju ledsamt ändå! :(

Nytt försök med ÄL 25/10...

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?