Fler som planerar barn 2015?
Jaja, många av mina kompisar ifrågasätter ständigt, dels för att "vi går för snabbt fram" och dels för vår åldersskillnad. Säkert en del avundsjuka som sticker i vissas ögon och att dom inte riktigt vet hur vi egentligen lever. Utåt sett antar jag att våra liv ser helt annorlunda ut än vad de egentligen gör :P
Sen kan jag väl tillägga att ingen människas liv är perfekt, allt handlar om hur man får saker och ting att framstå. :)
För att avromantisera allt så kan jag ju tillägga att jag vanligtvis är ett svartsjukt monster (ex och allt med ex och gamla flingar att göra är Guds straff till mänskligheten), att vi inte alls känner så många par som vi båda känner att vi står på samma nivå som, att vi verkligen kan tjafsa om helt onödiga saker, att fästmannen går upp väldigt tidigt vilket även innebär att han somnar tidigt (=inget sex efter kl 22), att han har väldigt hett blod och brukade ha ganska hemska (enligt mig) aggressionsutbrott då och då, att jag lätt blir stressad över ALLT osv osv.
Nu fick jag det kanske att låta riktigt dåligt istället, jag vet inte. Det jag ville få fram är bara att ALLT inte är som en sommarkväll på rosa fluffiga moln - det finns ALLTID två sidor med allt.
Kan dock inte sticka under stol med att vi är väldigt lyckliga och kära och är väldigt privilegierade i livet - vi är friska, starka, älskade och tillfreds och hoppas innerligt att alla ni andra här inne känner desamma i sitt liv :)
Finns sidor jag inte gillar hos min sambo men som jag accepterar, samma för honom antagligen! Medans det även finns sidor som är perfekta, helt sjukt perfekta!