• glaesir

Fler som planerar barn 2015?

Jag har nu med all säkerhet BIM den 14 okt! Enligt ÄL test Hoppas dessa två dagar går foooort!!!

• glaesir
    ancl skrev 2014-09-30 09:48:38 följande:

Denna bilden togs långt senare så man ska intr lita på det men starkare streck!

Testa igen om några dagar, ser lovande ut ;)
  • glaesir

Visade jättestarkt på ÄL stickan igår, svagare idag. Hade inga känningar alls av ÄL igår, idag däremot har jag känt stickningar i vänster äggstock, de är riktigt tydliga!

Läste nånstans att när man får positivt på ÄL så har man det oftast inom 48h, då borde jag väl kunna ha ÄL idag och inte igår?

Vad tror ni? Vad beror stickningarna på?

• glaesir

Nu behöver jag råd!!

I måndags: Tydligt streck på ÄL stickan på förmiddagen, starkare än kontrollstrecket på eftermiddagen. Inga symptom.

I tisdags: Svagare streck än kontrollstrecket. Stickningar i äggstockarna (TYDLIGA).

I onsdags: Mindre stickningar men ÄL sekret.

Vilken dag tror ni jag hade ÄL och vilken dag då alltså BIM?

• glaesir

Men nu alltså!!

Hade ÄL måndag, tisdag eller onsdag. NU lördag morgon är det blod i trosorna!! :O Vad händer :(

• glaesir
    Syrran86 skrev 2014-10-04 09:36:35 följande:

Vad skumt! Är det mycket blod? Jag har vid några tillfällen fått en liten blödning i samband med ägglossning, det blöder väl lite när follikeln spricker. Det har bara varit lite lite blod då, som en rosabrun flytning typ.

Kom bara lite på morgonen, inte en syn av något blod sen dess! Hade ju ÄL i början på veckan, så det borde ju kommit blod isf DÅ och inte NU?!
  • glaesir
    kasovi skrev 2014-10-04 10:34:35 följande:

Kan det ha varit en nidblödning kanske?

Kan man få nidblödning då typ fyra dagar efter ÄL? :O
  • glaesir
    EllenD skrev 2014-10-04 16:09:33 följande:

Hej får man hoppa in här? :)

Självklart!!
  • glaesir

4-8 dagar hörde jag! Det kan blöda - ja

OM de nu var nidblödning så lite bara!

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?