Fler som planerar barn 2015?
Jag har nu med all säkerhet BIM den 14 okt! Enligt ÄL test Hoppas dessa två dagar går foooort!!!
Jag har nu med all säkerhet BIM den 14 okt! Enligt ÄL test Hoppas dessa två dagar går foooort!!!
Denna bilden togs långt senare så man ska intr lita på det men starkare streck!
Visade jättestarkt på ÄL stickan igår, svagare idag. Hade inga känningar alls av ÄL igår, idag däremot har jag känt stickningar i vänster äggstock, de är riktigt tydliga!
Läste nånstans att när man får positivt på ÄL så har man det oftast inom 48h, då borde jag väl kunna ha ÄL idag och inte igår?
Vad tror ni? Vad beror stickningarna på?
Nu behöver jag råd!!
I måndags: Tydligt streck på ÄL stickan på förmiddagen, starkare än kontrollstrecket på eftermiddagen. Inga symptom.
I tisdags: Svagare streck än kontrollstrecket. Stickningar i äggstockarna (TYDLIGA).
I onsdags: Mindre stickningar men ÄL sekret.
Vilken dag tror ni jag hade ÄL och vilken dag då alltså BIM?
Men nu alltså!!
Hade ÄL måndag, tisdag eller onsdag. NU lördag morgon är det blod i trosorna!! :O Vad händer :(
Vad skumt! Är det mycket blod? Jag har vid några tillfällen fått en liten blödning i samband med ägglossning, det blöder väl lite när follikeln spricker. Det har bara varit lite lite blod då, som en rosabrun flytning typ.
Kan det ha varit en nidblödning kanske?
Hej får man hoppa in här? :)
4-8 dagar hörde jag! Det kan blöda - ja
OM de nu var nidblödning så lite bara!
Håller verkligen tummarna!!
Borde ha BIM 14/10 Lääänge dit