• glaesir

Fler som planerar barn 2015?

Sarah1990 skrev 2014-09-18 13:35:03 följande:

Grattis!! :D

Hur var det? Och vart var ni!? :D

Kände sån lycka Som ett kvitto (fast jag redan vet det) att han vill leva med mig, att han verkligen älskar mig djupt. Visste det förstås som sagt innan men fick det som bekräftat, svårt att beskriva!

I sovrummet, före han skulle på jobb 8 på morgonen ;)
  • glaesir
    Sarah1990 skrev 2014-09-18 13:37:00 följande:

Trodde den där reglen var på 12 månader, inte 6? ;p

Vi har planer att gifta oss nästa sommar så vi gör det inom 1 år men är dock reda gifta (religiös vigsel) så kan skaffa barn utan att det blir en "utomäkting" haha ;p

Kan nog bra stämma att det är 12
  • glaesir
    Sarah1990 skrev 2014-09-18 19:07:05 följande:

Haha nej vad kul!! ^^

Vad tänker ni för ringar då?

Smala, enkla silverfärgade

Behöver inte vara extremt dyra för känner att det är ju inte priset utan själva grejen som betyder något
  • glaesir
    mavidyz skrev 2014-09-18 19:26:58 följande:

grattis, va roligt :D 

Tror det är 12! Om man köper brudklänning i butik så behöver de iaf 6 månader på sig att få hem och dona osv. Så det är nog inte många som hinner och vet vad de vill ha på en gång :) Jag gifte mig i somras, vi förlovade oss i augusti förra året :)

Åh grattis i efterskott :D Är nog som ni säger - 12 mån
  • glaesir
    Sarah1990 skrev 2014-09-18 23:46:30 följande:

Tror det blir jättefint! Det finna sitter verkligen INTE i priset! :p Jag var som du när vi valde ringar - enkelt, stilrent och bekvämt :) Dom som jobbade där vi köpte dom tittade lite snett på min fästman då han förklarade att jag bara ville ha en helt slät utan något som helst extra. Dom trodde nog mer att han inte ville lägga några extra pengar på att få både stenar, slipningar och andra krussiduller på den ;p

Sen när ni gifter er kan du ju alltid byta till en annan om du känner så då! :)

Ja men exakt Åh längtar tills vi ska åka o titta
  • glaesir
    haylie13 skrev 2014-09-19 08:44:28 följande:

WOHO! Äntligen är mensen över! Bara vänta tills ägglossningen nu då och hålla tummarna! Maken verkar vara helt med på tåget nu, igår kväll låg vi och pratade namn! 3 namn har vi än så länge (till vårat obefruktade barn HAHA!) 2 flicknamn och ett pojknamn!

Vad har ni för namn?

Har ni andra funderat på namn?
  • glaesir
    FiiaN skrev 2014-09-19 08:47:46 följande:

Men guuud va underbart :D Grattis till er <3

Tack
  • glaesir

Jag har haft blodblandade flytningar sen i tisdags, idag nästan obefintliga.

Har även känningar i tjejmagen, sticker, molar & "burrar".

Har jag tur har jag haft nidblödnibg och är gravid, skulle då tagit sig på första försöket, känns inte så troligt men ska iaf ta grav test!

Skulle isf haft ÄL runt den 9-10/9. När vågar man ta gravtest?

• glaesir

Här går det trögt... Har inte varit in på FL på flera dagar pga födelsedagar osv.

Har samma som NattaLind skrev, molande och stickningar.

Tog grav test i lördags men förstås ingenting ;)

Har vart lite trögt på sex fronten med men vi jobbar på

• glaesir

Gott folk, min första ÄL är här!!!!

Skulle bara testa på skoj (har slarvat) och d e så positivt det bara kan bli!!!!!
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?