Fler som planerar barn 2015?
Jag tog ut min p-stav jag med i fredags, fick mens igår! Hoppas den går över fort nu för att sedan få ÄL :D
Jag tog ut min p-stav jag med i fredags, fick mens igår! Hoppas den går över fort nu för att sedan få ÄL :D
Yes den kom igår EM! :)
Så om två veckor får man sikta in sig på :P
Nej!
Har noll koll på sånt där. Men det ska väl vara två veckor efter mensens första dag? Vi kommer nog ha sex varannan dag i 2-3 veckor för att vara säkra, haha!
Kan ta ett tag innan ÄL kommer igång!
Hur ser er situation ut med boende, hur länge har ni vart tillsammans osv?
Ah då är jag med. Får hoppas det kickar igång direkt i och med att mensen gjorde det! :)
Vi har varit tillsammans i lite över ett år och förlovade sedan nyår. Flyttade till hus (hyr) ute på landet i våras och vi trivs verkligen jättebra. Nu är vi dock på väg till ett annat hus som är större (3 sovrum, idag har vi 2 och dålig planlösning), också hyres på landet men lägre hyra och det ska renoveras precis exakt så som vi vill ha det (sambons arbetsgivare som är hyresvärdar) :)
Själv då?
Ett tips är att ladda ner p-tracker på din telefon om du kan det! Då får du iallafall ett hum!
Så roligt att vi tog ut p-stav samma dag, allt är precis lika för oss :)
Jag kikade lite på appen, är den bra? :) Är det massa krusiduller och annat skit eller håller den koll bra? :)
Haha, jaaa riktigt kul ju! Hur har du det med mensen?
Det förstår jag! Men kul att ha lite koll ändå. Ska testa! :)
Hmm lustigt, så irriterande att det ska vara så knas just när man försöker få barn. Kroppen spelar en ett spratt :)
Haha, ja jag är ju min då med! Men när jag räknar på den som finns här på FL (och skriver in mens i 6 dagar) så ska jag ha ÄL typ på fredag eller något. Hmm...
Vad har era karlar för känslor då?
Hur gör ni för att behålla sexet "sexigt" för att det inte enbart skall bli "bebisverkstad"