• glaesir

Fler som planerar barn 2015?

Vw88 skrev 2014-11-17 11:06:17 följande:

Har inte heller fått direkta utslag på varken billiga eller clearblue tester... Kan vara att man har för låga hormonhalter..

Men idag BIM+2 men negativt även på denna stickan, blir inte klok på det :/

Mina har funkat därifrån
  • glaesir

Åh vad trött jag blir.... BIM +11 idag och trodde imorse jag fått mens, det var lite i trosorna imorse men under dagen ingenting!

Testade negativt BIM +2..

Nån som har funderingar?

• glaesir

Näpp... Testade imorse, klart negativt

Var lite blodblandade flytningar imorse med (fruktansvärt ytterst lite)...

Blir gaaaalen på detta! Trodde verkligen jag var gravid!: Nå, men ytterst lite blodblandad flytning två mornar på rad kan ju faktiskt betyda nåt annat. Får avvakta några dagar och ringa gyn om det inte tänker komma nåt mera/vara lika lite...

• glaesir
    NattaLind skrev 2014-11-18 16:27:26 följande:

Fortfarande neg va? Men bör vara en höjning i morgon? :) Skulle haft beräknat ÄL i dagarna och detta är högsta utslaget jag fått hittills!

Testa imorgon igen
  • glaesir

ÄL 11/12 och detta blir vårt fjärde försöket. Satt och räknade och kollade idag på jobbet och insåg att vi missat ÄL de tre föregående gångerna och jag har trott att jag har jätte oregelbunden mens men vid närmare uträkning är den jätte regelbunden. Vissa gånger har det vart blodblandat typ två dar och det har jag inte räknat som mens men tydligen! Så nu har vi lagt upp schema och vet exakt och välkomnar ÄL,;)

• glaesir

Två dagar kvar till ÄL här! Vi har räknat ut att vi missat de tidigare tre försöken så detta blir första gången vi kommer pricka in!!

• glaesir

Enligt app skall jag ha ÄL idag och har oxå haft sekret idag. Hade sex igår vid 21 och kommer ha sex idag (så egentligen imorgon) vid 03 inatt.. Tror ni det räcker?

• glaesir

Vart inge sexande inatt!

Så vart denna gång två dagar före ÄL alltså på tisdagen och hade ÄL på torsdagen..

Är inte hela världen om det inte tagit sig men tror ni chansen finns?

• glaesir

Har inte varit aktiv på ett bra tag utan var mest med i början av tråden!

Idag plussade jag!!! :D

• glaesir

Fick missfall förra månaden men nu är jag på BIM +1 igen. Mitt första graviditetstecken då var ytliga blodkärl på brösten och dom har sen 1v tillbaka kommit tillbaka! Igår och idag har jag kissat minst 1 gång i timmen och min sambo skrattar åt mina bröst för dom är alldeles olika stora och bröstvårtorna står åt olika håll (haha) och är hungrigare än vanligt. Är 99,9% säker att jag är gravid men vi får se imorgon bitti då jag tar gravtest! Hade pyttelite blodblandad flytnibg i trosorna igår vid 1 då jag sprang och kissa, sist då jag fick MF hade jag blodblandat i tre dagar vid BIM.

Testade neg på BIM -3 med rfsu som sägs va dåliga ;) håll tummarna!

• glaesir

PLUSSADE JAG MED IDAG IGEN!!!

Fick MF 24/3, gick inte ens en mens emellan!! BF 29/12! Hoppas det går bättre denna gång!!

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?