• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Vw88 skrev 2015-02-16 07:21:22 följande:
    Usch det låter som en riktigt jobbig situation för er! Styrkekramar!
    Men så länge ni har varandra så kommer allt lösa sig, jag vet av erfarenhet hur det är när man inte har jobb och det känns som om man inte kan bidra själv :(
    Men en dag kommer det både jobb och ett plus! Det lovar jag dig!
    Ja det är lite tråkigt. Men jag trivs kanon i hans sällskap, och som du säger, en dag kommer både jobb och barn. Njuter av att få leva ihop med den stora kärleken :D Kram!
  • FiiaN
    Vw88 skrev 2015-02-26 07:51:37 följande:
    Tack <3

Tror oxå att det är det. Men ska göra VUL nästa vecka för att vara säker.

Är jätte ledsamt och jag grät hela dagen igår, men jag försöker se det som att det var nåt fel och att det inte var meningen med det.
    Styrkekram <3
  • FiiaN

Mina nipples är ömma :O Har jag aldrig i mitt liv haft, tror dock inte jag är gravid och vet inte alls när jag har äl (eftersom mensen strular...). Får se om det håller i, har haft det sedan igår.

Kram på er alla brudar!

• FiiaN
    Syrran86 skrev 2015-03-09 19:58:12 följande:
    Det kan ju vara ett tidigt tecken
    Oj :) Får se om jag får några mer symtom, så får jag väl testa framöver. Dom är ömma idag också. Så 3e dagen :O
  • FiiaN
    Vw88 skrev 2015-03-10 07:18:30 följande:
    Hoppas det är något :D
    För min egen del har jag ibland också fått ömma bröstvårtor vid ÄL :)
    Jag håller tummarna för att det är något :) Haft ömma bröstvårtor i 4 dagar nu.

Hade ETT äl-test kvar, så testade med det efter jobbet igår, och fick STARKT streck, fick inte ens så starkt när jag använde dom aktivt med testen. Har hört att vissa kan få positivt när man är gravida (vet att det inte är helt säkert). Så antingen hade jag väl äl igår eller så får man hoppas att jag är gravid och att det visade positivt av den anledningen. Dock fick jag inte till något mys igår... Men men inga sura miner för det :)
  • FiiaN
    jessis1987 skrev 2015-03-11 09:35:12 följande:

Var ett tag sen jag skrev nåt här. Fortfarande inget pluss i sikte för min del :( Väntar just nu på att min mens ska ta slut sen ska vi testa en metod som jag läst funkar för många. "Sperm meets egg plan" kallas den och går ut på att man "myser" varannan dag från dag 8 fram tills man får ett positivt ÄL-test, då ska man mysa 3 dagar på raken, pausa en dag  sen mysa en sista gång. 

Håller tummarna för att det funkar för er :)
  • FiiaN
    Jeanette93 skrev 2015-03-11 14:54:09 följande:

Jag hoppar in här, planerar barn för fullt :)

Välkommen! :)
  • FiiaN

Hej tjejer!

Är så sjukt glad att jag inte är lika hyper över det här med att skaffa barn och att leta symtom. Dom första 3 månaderna va ju hemska, haha! Nu är jag inne på min 7 månad, snart 8e.
    Skrev ju i månads att mina bröstvårtor va ömma, det är dom än idag. Men känner inte av något annat skumt i kroppen, själva brösten ömmar inte och har ingen molvärk eller något. Börjar fundera på om det kanske va ägglossning jag hade? Min kropp är ju så svår, speciellt när jag inte ens vet när jag ska få min mens. Men har ALDRIG haft ömma bröstvårtor förut, kan man få det bara sådär? Och om det va ägglossning då, hur länga ska detta hålla i?
    Vi myste i söndags och sedan dess har vi inte haft något mer mys... Så om det va ägglossning så får vi väl hoppas att det ligget räckte.

Kram på er :)

• FiiaN
    mavidyz skrev 2015-03-12 21:02:07 följande:
    Jag började få ont i bröstvårtorna mellan ÄL och BIM typ någon cykel innan jag plussade bara. När jag inte var gravid gick det över när mensen kom :)

Rekommenderar att testa tempmetoden, så vet du iaf när du haft ÄL och därmed BIM :)
    Ja okej :) Skönt att höra hur andra haft det. Har funderat på det många ggr men har inte kommit mig för att köpa en temp :P
  • FiiaN

Grattis till er som plussat och jag beklagar till er som fått MF!
    Hoppas allt blir bra <3

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?