• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

JennyVendelay skrev 2014-11-03 10:25:27 följande:
    Men du vågar inte testa än? Clearblue digital klarar bim-4 :) Men då är det inte länge kvar tills du får veta!
    Ne vågar inte testa, känns som mensen kommer komma så det är ingen ide :/ Suck... Får hålla tummarna för nästa månad istället. Jag har dock blödit sedan 2 dagar innan äl... så har kommit sparsamma blödningar över 2 veckor...  Blir tokig på detta. Är så trött på att blöda, haha :P
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-11-03 10:45:05 följande:

Jo jag har märkt att sambon hemma också blir lite stressad, han kan gärna ligga varje dag om det är frivilligt men varannan dag under bestämda tider funkade inte :P Jag funderar på att bara säga att jag har en metod, men att han inte får veta vilka dagar som gäller utan det är bara jag som vet om det. Så är inte pressen lika stor på honom :) Så visar jag bara när det är dags.

Jag har aldrig använt så vet inte vilka jag ska köpa. Känns som att Apotekets är bäst men dyrast?

MEN, det finns ju faktiskt en chans att du redan är gravid! Ingenting är omöjligt ju! :)

Jo men det är samma här... Vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska berätta eller inte. Men tror han kommer blir lite besviken nu när det inte blev något. Mensen kom alldeles precis nyss.. :(

Jag köpte 21 äl-test och 3 grav test på gravid-test.se för 199:-
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-11-03 11:14:21 följande:
    Vad tråkigt :/ Men samtidigt så är den ju regelbunden? Även om du har konstiga blödningar i mellan så är ju ändå din cykel regelbunden? Och det är ju bra! :)

Är dom bra då? Funkar dom bra och så? :)
    Ja precis. Det är jätteknäppt, men märker tydlig skillnad på mens och dessa mellanblödningar. Men inte så roligt att ständigt blöda..

Ja jag tycker dom funkar bra. Första ggn gick det åt en del, då jag inte visste när jag hade äl. Men sen skaffade jag appen i telefon och fick ett humm om när jag har äl, så då fick jag tydligt utslag på äl-stickan, precis samma dag som det stod jag hade äl i appen :D

Appen heter: P tracker Lite :)

• FiiaN
    NattaLind skrev 2014-11-03 11:32:24 följande:
    Ja det är helskumt! Det förstår jag verkligen. Men känns ändå bra att du nu vet att även om det är knäppt så har du ändå äl som du ska. Och då finns möjligheten till graviditet, även om sexet inte kanske är lika aktuellt alla gånger. Men någon gång måste det ju ge med sig!

Ja den appen har jag :) Använder den flitigt, dock har min cykel inte varit lika lång varje månad ännu så äl har flyttat runt lite :P Men då tar jag och köper hem dom tillsammans med den där metoden så ger vi det ett ärligt försök denna gång! :)

Ja men det är bra att det funkar i alla fall :) Denna gången ska det tusan gå :D Det har jag bestämt mig för!

Ja men då hoppas jag det funkar för dig :D
  • FiiaN
    Tigerlilja86, Stockholm, 1:a försöket, BIM 14/10
    Miia84, 4:e försöket, BIM 22/10
    majskroken, 1:a försöket, BIM 23/10
    Kaaatie, 1:a försöket, BIM 23/10

Anaei, 1:a försöket, BIM 26/10

Sarah1990, 24 år, 1:a försöket, BIM 7/11
    Glaesir, 23 år, 2:a försöket, BIM 8/11
    Vw88, 25 år, 2:a försöket, BIM 15/11
    Syrran 86, 28 år, Göteborg, 1:a försöket, BIM 17/11 

FiiaN, 23 år, Värmland, 4:e försöket, BIM 29/11
    NattaLind, 25 år, Östergötland, 3:e försöket, BIM 4/12

Lillapyret3, 3:e försöket
    Mavidyz. 24 år, Dalarna, 2:a försöket, BIM okänt

Klumposaurisen, 20 år, Östergötland
    reginaw, 26 år, Dalarna
    BabyJia, 30 år
    Lazmi, 1:a försöket

Plus Plussat
    Therese2014
    Ancl
    ticcer
    pinglon
    Pyret 85
    Amandao89
    Kasovi
    Faer
    JennyVendelay
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-11-03 11:39:01 följande:
    Haha, jaa nu jäklar kör vi! :D

Håller tummarna för dig med! :) För oss!

Hinner ha BIM en gång till denna månad såg jag på appen, eftersom mensen kom en dag för tidigt så blir min BIM 29/11 (Y)
  • FiiaN
    anna89 skrev 2014-11-03 11:44:15 följande:

FiiaN: vad heter din app som du har?

P tracker Lite
  • FiiaN
    Tigerlilja86 skrev 2014-11-03 11:50:10 följande:

Mitt nya bim är den 28/11... Och har äl den 14/11.. Nu hoppas jag på ett plus denna månad :)

Åh då är du en dag före mig :)
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-11-03 11:49:28 följande:
    Haha, härligt, då har du ju en chans till! :D Lyllo ;)
    Haha ja jag har ju det :)
  • FiiaN
    anna89 skrev 2014-11-03 12:00:38 följande:

Alla ni som väntar på ett besked, blir ni inte på dåligt humör så fort det står "inte gravid" eller ett rött streck?

Det va/är precis samma för mig som NattaLind skrev.
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?