Fler som planerar barn 2015?
Bild fast åt andra håller... Ska man hoppas eller inte tills den 18 november?
Håller tummarna för dig! Tycker du ska ta ett test :)
Bild fast åt andra håller... Ska man hoppas eller inte tills den 18 november?
Ni kan stryka mig på listan också, även här slutade det i MF :(
Alltså tjejer, det här är helt sjukt!!
Försökte i lyckan som inföll sig förut posta ett inlägg via mobilen här men misslyckades så testar nu igen via datorn istället! :D
Har medvetet hållit mig borta från det här forumet nu ett tag då det känns som nedräkningstiden från efter mens till ÄL - från ÄL till BIM osv osv kändes som en smärre evighet när jag hela tiden loggade in här och såg alla förväntansfulla och plussande tjejer.
Hur som, satte ju BIM nu på fredag den 7e men skulle nog egentligen varit i förrgår, har ju varit osäker på hur lång min cykel är så tänkte att det var bättre att höfta lite över tiden än under ;)
Igår kväll tänkte jag att jag skulle testa mig nu under morgonen i alla fall, bara för att kunna släppa alla tankar som hela tiden kommer smygandes. Hittar liksom "tecken" hela tiden som lika gärna skulle kunna vara tecken på att mensen kommer..
Sagt och gjort, tog ett test på morgonurinen och efter någon minut började ett andra streck synas på stickan! Jag vart så sjukt förvånad då jag hela tiden gått med inställningen att NEJ, jag är inte gravid. Började gråta samtidigt som tusen tankar flög runt i huvudet. Tog upp ett nytt test och tänkte "kontrollera" ifall det faktiskt stämde, andra testet fick ett lika starkt streck som första. Försökte planera hur jag skulle överraska mannen då han kom hem från jobbet men kunde inte vänta, ringde upp och började stortjuta och pep ut: jag tror jag är gravid!!
Det är helt surrealistiskt alltihopa och jag funderar på att köpa ett sånt där Clear blue för att få det svart på vitt. Håll tummarna för att det kommer hänga kvar så vi får lyckan att få träffa vårt lilla efterlängtade barn 2015!!
Vi är så glada!! :D
Tjejer! Vad är det här?!
Sticka från Billiga-tester. Jag kissade inte i en mugg innan utan direkt på. Med morgonurin.
Har jag gjort något fel i utförandet eller är det vad jag tror att det är?!
Hej alla tjejer!
Trådstartaren här :)
Har fortfarande inte fått något plus. Tror mensen kommer när som helst. Jag har haft väldiga problem med blödningar hit och dit... Så svårt att veta när man har mens eller bara konstiga blödningar. Har fått tabletter för mitt problem så har jättesvårt att veta när äl är.
I början hade vi sex varannan dag, sen försökte vi pricka in sex runt äl. Men nu blir det när det blir. Nu blir jag inte lika besviken när mensen kommer, vilket är sjukt skönt! Första 3 ggna va hemska, man gick och va nevös hela tiden och HOPPADES på ett plus. Men men, det kommer nä det är menat :) Är inne på mitt 5 försök, blir 6e ggn nu, ett halvår liksom! :O
Längtar sååå efter en liten bebbe! Sneglar alltid på barnvagnsrummet när jag går in genom porten :) Vi har öppnat och tittat in flera ggr där. Känns nästan lite busigt, först kollar man så ingen ser oss, sen låser vi upp och tittar in xD
Hoppas ni tjejer inte hetsar upp er allt för mycket. För det kommer, det tar bara lite länge tid för vissa :)
Kramar på er alla!
Är det din femte gång så är det nog min femte med :O Har helt tappat kollen. Ja usch, minns första gången. Började typ tjuta när jag tog gravtest och det var neg, var helt inne på att det skulle ta sig direkt. Har försökt efter det tajma in med sex på ÄL, haft maaaassa sex och inget har funkat. Det här är första månaden jag typ "gett upp" och vi har haft sex på andra sätt, han har kommit i mig typ 3 ggr. Och nu visar stickan plus!?
Men är det något jag insett så är det att det är absolut ingenting konstigt med att det tar 1 år, 1,5 år. Är bara jag som levt i en jäkla bubbla hela tiden. Kommer det gör det :) Men känns som att chansen minskar när man är sååå uppstressad och räknar varenda dag.
Åh jag hoppas så mycket FiiaN att du slipper vänta så länge till. Du om någon hoppas jag plussar snart! :) Men väldigt skönt att höra att pressen har släppt :)
KRAM!