• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Hejsan!

Jag är 23 år och bor ihop med min stora kärlek. Nu är det såhär att vi börjat planera barn. Har valt att inte prata om detta med vänner eller familj tills det är en bebis på väg :)
    Men man har ju lite funderingar och tankar, så tänkte att fler kanske vill prata och fundera ihop med mig här.
    Har ätit p-piller i ca 8 år och slutade med dom för 2 veckor sedan, jag vet att det kan ta tid innan man kan bli med barn, men tillverkningen har börjat Glad 
    Hoppas på en liten bebis till 2015 i alla fall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 10:07
    Här är några av oss som är aktiva här inne :) Alla är välkomna och jag uppdaterar listan så gott jag kan :)

Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt

• Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?
  • Lazmi
    FlutterDash skrev 2015-01-23 09:20:06 följande:

Åhhh, rysningar! GRATTIS!!!

Själv har jag typ ont i livmodertrakten när kag hostar. Känns jätteknäppt. Tror inte jag är gravid men hoppas ju. Är på BIM -4

Har du testat? Jag är på BIM -7
  • Lazmi
    Lazmi skrev 2015-01-23 11:06:44 följande:

Har du testat? Jag är på BIM -7

Enligt min app flyttade mitt bim från 27 till 30. Alltså jag kan kan inte fatta det här! ! Hoppas bara den stannar där inne! :D
  • NattaLind
    Lazmi skrev 2015-01-23 11:08:52 följande:
    Enligt min app flyttade mitt bim från 27 till 30. Alltså jag kan kan inte fatta det här! ! Hoppas bara den stannar där inne! :D
    Har du någon koll på när du hade äl? Helt otroligt att du har fått utslag så tidigt! :) Men stort grattis!
  • Lazmi
    NattaLind skrev 2015-01-23 11:17:44 följande:

Har du någon koll på när du hade äl? Helt otroligt att du har fått utslag så tidigt! :) Men stort grattis!

Den 14 hade jag äl :) Tack så mycket!
  • FlutterDash
    Lazmi skrev 2015-01-23 11:21:42 följande:

Den 14 hade jag äl :) Tack så mycket!

Vad kul, jag hade också ÄL den 14:e ^^ Har inte testat än, tänkte testa på måndag eller tisdag.
  • Lazmi
    FlutterDash skrev 2015-01-23 12:07:48 följande:

Vad kul, jag hade också ÄL den 14:e ^^ Har inte testat än, tänkte testa på måndag eller tisdag.

Vi (jag och sambon) är på väg till min syster för att spendera helgen där och därför tänkte vi att vi testar nu innan vi åkte :) tänkte också att det är för tidigt att se nåt än, men tydligen inte! :D
  • FiiaN
    Lazmi skrev 2015-01-23 09:34:16 följande:

Tack!! :D Sa häromdagen till min sambo att om inte mina yrsel attacker går över snart måste jag till läkare. Mina symtom har varit yrselattacker , jätteömma bröstvårtor och "mensvärk". För några nätter sedan klockan tolv på natten fick jag sug efter kryddiga kycklingklubbor, något jag inte ätit på år . Och att jag drömde att jag plussade :) senaste mensens första dag var 26 december, så min graviditet räknas väl från det datumet??

Stort grattis :D Vilken underbar start på helgen!
  • Lazmi
    FiiaN skrev 2015-01-24 08:52:05 följande:

Stort grattis :D Vilken underbar start på helgen!

Tack!! :D
  • Joozzaan

Det ju sjukt hur tråkigt det är att vänta hela tiden... mensen tog slut för några dagar sedan och jag är redan otålig haha. Tror det är för min ena kompis ska få barn om ca en månad så går och är avis på hennes fina mage och är lite extra baby-tokig just nu. Vill så gärna plussa den här gången :) funderar på att använda ÄL-test denna månad just eftersom det har varit lite ojämn mellanrum på BIM de senaste månaderna så litar inte på mobilappen ;)

Hur går det för er andra? Så kul att kika in och se hur det går för er!

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?