• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Hur i hela.. ska jag räkna eller fatta något nu?

Under tiden jag åt p-piller så hade jag en cykel på 21 dagar, efter pillren fick jag 29 dagar och nu 11 dagar :O Blir så ledsen! Fattar ju ingenting! :(

• FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-01 08:32:22 följande:
    Ja jag hoppas ju, men med tanke på hur svårt det verkar vara att faktiskt bli gravid direkt när man tagit ut p-stav/slutat med p-piller osv, samt att jag inte känner av något annat mer än molande och är "tung" i nedre regionerna, så är jag så skeptisk! Det enda ovanliga den här månaden är att jag fått blåsor på tungan och har underbart härliga uppstötningar (dock inte sura).
    Håller tummarna här hemma för dig i alla fall :)
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-01 08:32:46 följande:
    Vad knasigt!

Har du tagit några ÄL-test?
    Ja, jag fick starkt äl-test den 24e, och den 25e kom det ett blodbad/mens... Vet inte alls vad det va, men den slutade idag i alla fall.
  • FiiaN
    Therese2014 skrev 2014-10-01 09:23:30 följande:
    Grattis vad roligt!! Plussade svagt igår bim-7 :D
    Men vaaaah? Grattis till dig :D Har vi alltså 2 som plussat nu? :D
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-01 09:38:54 följande:
    Ja just ja! Vad konstigt. Hade du inte haft ÄL där så hade jag ju gissat på att det var den "riktiga" mensen som kom. Men kroppen kan ju spela en spratt också (och uppenbarligen gärna när man försöker bli gravid) :P

Så hade jag också tänkt, men verkar så skumt när hon på bm sa att jag hade äl sen när jag testar dagen efter så får jag starkt streck på testet... Hur kan jag då få mens dagen efter? Hänger inte alls med :( Och ska jag ha en cykel på 11 dagar kommer jag aldrig kunna få barn :O Hinner ju inte fästa sig på så kort tid... Står i min p-tracker att jag ska ha äl idag igen... Får väl testa och se om det ger något utslag xD Jävla kropp!
  • FiiaN
    majskroken skrev 2014-10-01 09:54:33 följande:

Här planerar vi att sluta med preventivmedel den 11 oktober. Båda har barn sedan innan och det här blir första försöket till ett gemensamt. Det ska bli sååå spännande ð???

Åh va roligt för er :) Hoppas det blir ett fint kärleksplus för er snart då!
  • FiiaN
    ancl skrev 2014-10-01 10:43:37 följande:

Tack alla! så overkligt!

Förstår det :D Längtar efter den lyckan!
  • FiiaN
    Therese2014 skrev 2014-10-01 11:01:47 följande:

Tack brudar, håller med känns inte verkligt än! Kanske gör det när jag är närmare bim och kan testa med digitalt iaf:) hur går det för er andra, när ska ni testa?:)

Åh så kul :D Får komma till Säffle (visst var det därifrån du va?) och ta en kaffe och titta på bebis sen när den kommit ut ;)
  • FiiaN
    majskroken skrev 2014-10-01 14:04:06 följande:

Nervöst som sjutton är det haha. Vi har fem barn sammanlagt men unga gemensamma som sagt. Alla har blivit till på första försöket för oss båda men det är några år sedan för mig och jag är 33 år så känner på mig att det blir besvärligare för oss nu.

Ahaa se där, en stor familj :) Ja tiden drar ju iväg, men min styvmor va 38 och 39 år när hon fick mina friska småsystrar.
  • FiiaN
    Therese2014 skrev 2014-10-01 16:18:24 följande:
    Ja det tycker jag! :) då får du ta med dig din bebbe också, känner på mig att du får plus snart:D
    JA vi får väl se om det blir något plus någon gång :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?