• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10 
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10

• FiiaN

NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt

• FiiaN
    Sarah1990 skrev 2014-09-15 10:16:22 följande:

Såååå, av listan att avgöra är det alltså min BIM som väntas nu först? Tror faktiskt mer och mer att det är just blod som kommer komma, inget annat. Kanske är bra att jag tänker så dock för då kommer jag ju inte direkt bli besviken ifall det visar något annat? ;)

Ja precis :) Den som lever får se, kan ju lika gärna vara en liten bebis i magen :)
    Jag tänkte också negativt, så jag inte fick för mycket förhoppningar. Dock fick man ju det i alla fall, men kändes ändå bra att jag va lite inställd på att mensen skulle komma.

Håller tummarna för dig! och alla andra såklart :)
  • FiiaN

NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt
    Glaesir, 23 år, 1:a försöket BIM okänt.
    Pinglon, 26 år, Finland, 1:a försöket, BIM okänt (men runt 21-26.9)

• FiiaN

Alltså skulle vilja kunna redigera det första inlägget jag gjorde, men det går bara att uppdatera, kommer se helknäppt ut om jag uppdaterar där uppe hela tiden :P Så vi får puffa fram listan ibland istället :) ELler är det någon som vet om det går att redigera det som står högst upp?

• FiiaN
    Sarah1990 skrev 2014-09-15 11:42:55 följande:
    Jag tror tyvärr att jag är precis som dig här egentligen.. Jag VILL tänka negativt så jag inte blir besviken men visst har jag fortfarande förhoppningar och ständigt kommer på mig själv med att tänka "men tänk om, tänk om"..
    Förresten, har några av era pojkvänner/sambos/män barn sedan tidigare?
    Ja men precis! Jag kände mig nervös hela tiden dagarna innan och dagarna efter BIM, hade förhoppningar i hela kroppen. Men ah sen blev det ju som det blev, skönt att slippa den där nervositeten, men den börjar ju snart om igen xD HAHA!

Nope inte min.
  • FiiaN
    Sarah1990 skrev 2014-09-15 15:07:05 följande:
    Haha i så fall kommer jag nog ALDRIG att bli gravid!!! Skrikandes
    Är expert på att stressa upp mig för ingenting tyvärr..
    Kanske ska börja någon yogagrupp och gå någon hitta-ditt-inre-lugn-kurs så återkommer jag om några månader igen och ser om det tar sig? ^^

Förresten alla ni tjejer, om ni fick bestämma (självklart kan man bara önska), hur många barn skulle ni vilja ha då? :)
    Hahah en sån kurs skulle jag nog också behöva gå på! :P

Hmm 2 eller 3 tror jag :)
  • FiiaN
    Sarah1990 skrev 2014-09-15 20:43:56 följande:

Förresten, börjar få mensvärk nu så tror tyvärr inte att det tagit sig :/ Känner mig så jävla besviken..

Fast jag har hört att vissa får som mensvärk fast det inte är det :) Så hoppet är inte ute fören mensen kommer! :)
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-09-16 08:22:32 följande:

Jag har aldrig haft mensvärk i hela mitt liv, men jag har fått för mig att min ägglossning kanske kan kännas som mensvärk?

Vet att jag "känt av något" några veckor innan mens ibland, och det har till och med "huggit till" när jag ibland ställt mig upp hastigt. Ibland kan jag också känna mig extra kissnödig fast jag inte är det. ÄL? :P

Det kan absolut vara ÄL :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?