Ogago skrev 2014-09-27 13:43:47 följande:
Inte bara anser, det är ingen åsikt vi pratar om här. Du *är* en lögnare och en stor bluff.
Du skrev:
"Du kommer med en Wikipedia länk som någon muslim satt samman."
Kan du berätta att det här är sant, och visa med källa att det är så? Inte? Okej, då bekräftar du själv att du ljuger och far med osanningar. Alltså: Bluff.
Vad finns det för anledning att diskutera sakfrågor med en stor bluff? Mej roar det inte.
Men du diskuterar ju inte "sakfrågor". Du upprepar dig och säger samma sak om och om igen. Du är ju bankrutt på argument och är okapabel att nå ämnet och hugger efter personliga åsikter. Way out of topic.
Din oförmögenhet att bemöta frågeställningar pekar på ett desperat hopp om att springa ifrån utmaningen jag gav dig och hoppas på att den faller i glömska. Men det gör den inte.
Dessutom, att du fortsätter skriva bevisar att jag inte är en bluff :)
Sen att du citerar något som är taget ur sitt kontext gör ju inte att du framstår som tillförlitlig. Med det i åtanke och din oförmåga att presentera fakta gör att du pratar om dig själv i tredje person. Du behöver psykologhjälp och det kan tyvärr inte jag hjälpa dig med. Jag kan då upplysa dig om att det finns mediciner mot tvångssyndrom. Det heter neuroleptika och kanske behöver du just det. Rådfråga en läkare och återkom.
Smörgåsbord.