Inlägg från: LiIIenora |Visa alla inlägg
  • LiIIenora

Israel vs. Islamiska Staten

Israel was given to the Jews by God.
  • LiIIenora
    Biffus skrev 2014-09-20 17:25:20 följande:
    Obama är inte muslim, det är en konspirationsteori Tungan ute
    Whatever, han har muslimska "rötter" och har han valt att lämna dess ideologi så har han uppenbarligen uppdagat något gravt fel i den religionen.
  • LiIIenora
    Biffus skrev 2014-09-20 17:46:22 följande:
    Fast han växte inte upp som muslim. Hans mamma var religiöst likgiltig och hans pappa var ateist. Islam är en religion, ingen ras som ärvs oavsett miljö... 
    Ingen har pratat om ras... Hans "rötter" är muslimsk och det kan du inte ta ifrån honom. Hans pappa var en muslim som övergav den islamska tron och blev ateist. Big deal. Religiöst likgiltiga personer finns det gott om.
  • LiIIenora

Här är en bild på killen som lämnade muhammads (BabyBabyBabyBaby) ideologi islam.

• LiIIenora
    Klarabella Ko skrev 2014-09-20 18:20:02 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article19567072.ab

Nyligen blev det känt vilket typ av terrordåd anhängare till jihadistgruppen Islamiska staten (IS) planerade att genomföra i Norge i somras. Miltanta extremister skulle ta sig in i ett slumpvis utvalt hem och döda familjemedlemmar.

Det uppgav NRK, som också berättade att en knivattack mot en folkmassa var en annan möjlig plan från IS-anhängare.

Liknande "demonstrationsmord" har även avvärjts i Australien.

Ja det känns ju jättemysigt. Hellre Israel.

• LiIIenora
    Biffus skrev 2014-09-20 18:33:46 följande:
    Fast att det finns folk i hans släkt som har varit muslimer spelar ingen större roll. Islam ärvs inte genetiskt, så om han inte har uppfostrats som muslim så har han antagligen inte fått med sig den tron från sina "rötter". Mina rötter är lantliga, men jag är ändå praktiskt taget en storstadsmänniska.
    Hans "familj" från hans fars sida är muslimer. Det är liksom ganska svårt att ta ifrån honom det. Försök att ta bort Svensken från din pappas släkt så har du något att jämföra med.
  • LiIIenora
    Biffus skrev 2014-09-20 18:33:46 följande:
    islam ärvs inte genetiskt,
    Jag håller med om att man inte kan ärva en tro. Men ett muslimskt barn som föds in i en muslimsk familj anses vara muslim. När denne växer upp så är det enligt islam förbjudet att lämna sin muslimska tillhörighet. Straffet för apostasi är död.
  • LiIIenora
    Biffus skrev 2014-09-20 18:52:29 följande:
    Fast Barrack Obama är inte uppväxt i en muslimsk familj. Hans pappa gjorde det, men lämnade tron och blev ateist innan Barrack föddes.
    Jag har redan skrivit att hans pappa lämnade islam, jag till och med citerade en artikel som bekräftar det så det är ganska meningslöst av dig att upprepa något jag redan skrivit.

Återigen, försök ta bort dina Svenska rötter från din pappas sida så har du något att jämföra med. 
  • LiIIenora
    Biffus skrev 2014-09-20 19:04:58 följande:
    Jag har inte påstått att han inte har muslimska rötter. Dock innebär inte muslimska rötter att han stödjer islam.
    Visst, de ofantligt stora beloppen han gett muslimska brödraskapet och att han försvarar islam är enbart konspirationsteorier.
Svar på tråden Israel vs. Islamiska Staten