Fått reda på att han rökt på ett tag..
Han kommer givetvis tillbaka i rätten för att kräva sin del i sitt barns liv nu när du anser att han inte har nån.
Han kommer givetvis tillbaka i rätten för att kräva sin del i sitt barns liv nu när du anser att han inte har nån.
Att du sedan kommer göra ditt bästa att omvandla ditt barn till en bitter moralfitta mini me vet jag redan, du kommer inte att lyckas efter att internet har tagit sin plats, din version av verklighet är försvinnande liten.
Och han kommer få rätt mot dig, om han sköter sina kort rätt kanske egen vårdnad ;)
Tror det skulle gynna barnet att växa upp med en kritiskt tänkande egen individ framför en morarmorsa som inte tvekar att skada sina närmsta.
Inte ens en tanke på barnet som är involverat i detta, sorgligt, verkligen sorgligt.
Så du kan bestialiskt som en häxbränande barbar skada mig och min faminlj fan tror du egentligen ditt jäkla ego som skiter i ditt eget barn?
Det såna as som dig som bär stigman vidare istället för att låta folk vara fria, du äcklar mig rent av.
Alla föräldrar anser att droger är okey i närhet av barnen så länge det sköts på en rimlig nivå, fast, att göra skillnad på namn,ja där kommer okunskap in och fördomar,
I mitt tycke spelar det ingen roll om man intar koffein nikotin etanol thc cbd mdma amfetamin heroin kokain och här kunde jag hålla med hur länge som helst, det är hur man hanterar nån av dessa substanser som spelar nån som helst roll och inte _att_ man råkar konsumera just den.
Jaha?
Bara för du anser att springa till dagisfrögen och ta hand om saker du anser inte var lämpliga är en bra argumentationsteknik betyder det inte att det gynnar argumentationen *facepalm*
Vist får idioter inlägg att försvinna, försvinner innebörden för det?